Gå til innhold

Jeg har sett den episoden på Grays som tv2 vil stoppe... angående utøya!!


Gjest Babyblue... <3

Anbefalte innlegg

Gjest Babyblue... <3

Visste ingenting om at tv2 ville ta den bort nå...

Men det skjønner jeg GODT!!!

For herregud så jævli ekkel den var,og JA jeg tenkte virkelig på UTØYA..Helt grusomt! Mange likhets-trekk..jeg satt bare å gråt!

 

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laster den ned nå jeg.. Mener at man må kunne skille fiksjon og virkelighet.. Hele sesongen ble jo spilt inn lenge før 22.juli uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikkje den på sykehuset dem tar bort... er på en skole... og den sender ikkje og kommer ikkje til å sende den på tv verken tv2, bliss eller noe annet sted uten om tv 2 sumo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg akkurat sett episoden det snakkes om, og jeg skjønner ikke hvorfor TV2 ikke vil sende den. Minimalt om selve skytingen, med et dilemma leger av og til kommer opp i; skal man redde the bad guy, når ressursene heller kunne ha blitt brukt til å redde de som han har skadet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns forresten episoden der den maniacen som skyter på sykehuset var ti ganger verre, og den gikk altså i reprise på TV2 Bliss for noen dager siden..!

 

Anonym 23:30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den hadde jo flere likehetstegn isåfall - siden han gikk rolig rundt i sykehuset og skjøt ned folk. Den der skoleepisoden får du ikke se noe fra skolen, det bare kommer inn ofre og gjerningsmann som legene må lappe sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer sikkert til å lage film om uttøya ettehvert uansett! Det går jo ikke å unngå å vise ting som er i likhet med slike tragedier. Hva med de som har blitt voldtatt, og ser en hotell cæsar episode hvor en blir voldtatt. Ett barn som vokser opp i alkoholisert / rus hjem å ser på julefilmer om hvor fint noen har det osv.. Mye som er vondt og som vekker vonde minner når man har opplevd tragedier, men kan kan jo ikke stoppe opp fordet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...