Gå til innhold

Noen som kjenner igjen barnet sitt i mitt barn?

Anbefalte innlegg

Gjest vinterbrud

Jeg har mange tanker som svirrer rundt i hodet for tiden.Jenta mi sliter med øye hånd og øye fot koordinasjonen sin,og har hørt hun var hypoton da hun var mindre.

Nå har jeg hørt hun kalles " klumsete" i kroppen,uten at jeg akkurat vet hva hun mente med det.

Hun har lett nedsatt hørsel,det er et mekanisk hørseltap.

Hele livet sitt har hun snublet ofte og mye.Hun er sjekket for blant annet de george syndrom og fragilt x,men har ikke dette.

Lekser er et mareritt pga øynene hennes,hun sliter virkelig med å skrive og lese.Heldigvis har vi dataprogrammet e-lector til skrivingen.

Ganen hennes er lang og smal.Hun har non verbale lærevansker og astma.

Men tankene mine går mye på nå om det er noe mer som feiler henne som jeg ikke vet om.

Hun ble født 9 dager på overtid og var stor ved fødsel.Hodeomkretsen var 38.

Hun er ganske umoden til å være 8 år,og er redd for alt mulig rart.

Hun har slitt mye med smerter i beina,uten at en har funnet ut av det.Så det er nok voksesmerter.

Ganske rotete dette,men måtte bare tømme hodet mitt en plass.

Fortsetter under...

Hei:)

Ja til en viss grad gjør jeg det... men gutten min er bare 2 år.

Han er hypoton og hypermobil, har blikkparese og ataksi... tror jeg...

Vi har vært inn og ut av sykehuset siden han var 8mnd (ingen innleggelser, men timer)... MR er tatt, EEG er tatt og nå sjekker de for en haug med syndromer.

Men han kunne nok også gått for å være en umoden 2-åring.

Har dere vært hos optometrist (med fare for å skrive feil). De har jo masse kunnskap om dette med syn?

Gjest vinterbrud

Ja,vi går til ortoptist og sjekker synet hennes.Vi har også vært endel på sykehuset med henne,og på ppt og bup.

Det var optiker som fant ut av øyemotorikken hennes.

Jeg håper dere finner ut av hva som feiler gutten deres,og at dere snart får svar på syndromprøven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...