Gå til innhold

Dersom du ble uvenner med en i familien,ville du fortsatt kjøpt bursdags/julegaver til barna til den personen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre.Synes det er så trist hele situasjonen,og tenker på barna opp i det hele.Vil jo ikke at de skal tro at jeg ikke bryr meg om dem og har glemt dem.

Men samtidig så vet jeg at denne personen ikke kommer til å gi noe til mine barn,og er vel stygt redd for at om jeg kjøper noe så havner det i søpla.

Hva hadde du gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hadde aldri blitt uvenner med noen i familien min UANSETT grunn.

 

Barnslig å være uvenner med familien sin synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være mange grunner til at man er uvenn med en i familien - og jeg regner med at HI ikke ønsker å utbrodere hvorfor. Spørsmålet fra HI er derfor høyst relevant.

 

Jeg ville absolutt gitt til barna. Du er ikke uvenn med de, og jeg ville ikke tatt stilling til hvorvidt mine barn hadde fått eller ikke. Jeg hadde gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg fremdeles hadde kontakt med barna så ville jeg kjøpt gave, om jeg ikke hadde sett barna på en evighet, så tror jeg ikke jeg ville gjort det...

 

Hvor gamle er barna da? Er de under fem år får de sikkert så mye at ting ikke blir satt pris på uansett, og de vet ikke hvem de får hva av. Er de derimot eldre, nærmere ti år, kanskje så kan de jo lese til og fra lappene selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og broren min er uvenner. han har ikke barn, men hadde han hatt barn så hadde jeg kjøpt noe til barnet. Selvom jeg vet at han ikke hadde kjøpt noe til mine barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nettopp vært igjennom dette.

 

det vi gjorde var å sette av penger til barna, til bursdager og jul. vi informerte foreldrene om dette. vi fryktet nemlig det samme som deg, at gavene ville gå rett i søpla. vi fikk selvsagt beskjed tilbake om at barna skulle ikke få noe av oss og at vi kunne reise dit peppern gror men pengene sto selvsagt.

 

idag er vi venner igjen men det var 10 vonde måneder. pengene som var satt av til disse to barna blir delt likt og barna får litt større gaver, både til jul og brusdag, i år. jeg gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du askepott? det tror jeg ikke du kan styre!! når uenighetene blir så store som de var i vårt tilfelle så var de ikke mulig å forbli venner.

 

uansett grunn??? tja... hva om din bror eller søster misbrukte deg økonomisk, tømte kortene dine, ødela møblene du så snilt hadde lånt dem, brant klær de hadde fått til barna, ville så veldig gjerne melde deg til barnevernet fordi barnet ditt ikke hadde badet på 5dager grunnet 40i feber og full infeksjon, leste dagbøkene dine, bodde gjerne i huset ditt men passet på å fortelle alle hvor jævli det var etterpå, nekter deg å la barna sine få sitte på i din bil til tross for at det er dem som til stadighet smadrer bilen, kjører i fylla og uten sertifikat, ydmyker deg offentlig, trakasserer deg på facebook og veldig mye annet"!!!!!

 

er dette virkelig ikke grunn til å avslutte et søskenforhold på ubestemt tid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...