Gå til innhold

Hvor tidlig kan en lege se at du er gravid under gynekologisk undersøkelse?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer jo helt ann på hvor mye livmoren har vokst. Min lege kunne se det på meg i uke 11. Hun sa da at livmoren min var så vidt litt "oppblåst".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noe med at livmortappen lukker seg, eller er det jeg som har misforstått?

 

Var gravid i juli, fikk sterke symptomer bare noen dager etter el, men endte i sa. Nå begynner jeg å merke svake symptomer igjen, i tillegg til magesmerter, så har time hos legen på fredag for å sjekke hva smertene kommer av.

Slo meg bare plutselig da jeg kjente antydning til ømme bryster i dag at jeg kanskje er gravid igjen, men 11uker er det defintivt ikke gått.

 

Får vel bare smøre meg med tålmodighet, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gynekologen min så "celle- klumpen" før menstruasjon var forventet: (bare et par dager før vel og merke). Da tok han ultralyd. Dette var privat klinikk for gynekologisk undersøkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var tidlig!

Men er vel kanskje for mye å forvente at legen min klarer å se noe? Er vanlig allmennlege jeg skal til...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar :)

 

10 uker har det ikke gått, så da får jeg vel heller vente en stund, og så ta en test hjemme. Tålmodighet er bare ikke min sterkeste side.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...