Gå til innhold

Står vi sammen om å få ett plysjforum for sarte sjeler


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ønsker ikke et plysjforum.

 

Men det finnes en mellomting, som hadde vært å foretrekke.

Et sted der man kan diskutere, være uenig (gjerne dyyypt uenig) men saklig og konstruktiv.

 

Det hadde vært noe det :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cunning stunts

Ja, kjempeide, og der skal det være påbudt med hjertevarme visdomsord i alle nick, samt at alle puser hverandre med likerknappen hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

—–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

—–-▒███████████▒

—▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒

-▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒……………….▒▒▒▒▒▒

-▒███▒▒▒▒▒███▒▒▒███▒…………..▒██████▒

-▒███▒▒▒▒██████▒▒███▒……….▒██▒▒▒▒██▒

—▒███▒▒▒███████▒▒██▒…….▒███▒▒█▒▒██▒

—–▒███▒▒████████▒██▒…▒███▒▒███▒▒██▒

——–▒██▒▒██████████▒▒███▒▒████▒▒██▒

———▒██▒▒██████████████▒████▒▒██▒

———-▒██▒▒█████████████████▒▒██▒

————▒██▒▒██████████████▒▒██▒

————–▒██▒▒████████████▒▒██▒

—————-▒██▒▒██████████▒▒██▒

—————–▒██▒▒████████▒▒██▒

——————-▒██▒▒██████▒▒██▒

———————▒██▒▒████▒▒██▒

———————-▒██▒▒███▒▒█▒

————————▒██▒▒█▒▒█▒

————————-▒██▒▒▒█▒

—————————▒██▒█▒

—————————♥♥♥♥♥♥

—————————-♥♥♥♥♥

——————————♥♥♥

—————————-—♥♥

———————————♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fantastisk gøy og ironisk sug lut.. Eller ikke..

 

Er du virkelig en voksen dame med noe vett i mellom ørene? Eller er det rett og slett så kjedlig i hverdagen din at du må plage andre med dine teite tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være lov å ta opp alvorlige ting som man er opptatt av, sånn som svigermor og reimadresser osv.

 

Men alle bør i hovedsak bare svare på innlegg der man er enige med HI for å gi støtte i et vanskelig valg eller en vanskelig situasjon.

 

Dersom man likevel ser seg nødt til å si seg uenig, så må dette gjøres med ytterst varsomhet og med fokus på HI sine følelser. Man bør helst rådføre seg med en egen plysjmoderator før slike eventuelle motinnlegg.

 

Alle innlegg må inneholde minst tre smiletegn og avslutten med <3 !

(Det er et hjertetegn som uttrykker kjærlighet og sånt)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der bekreftet du bare behovet for et plysjforum 23:22.

 

Så kan luten være her hos oss på anonym når hun ikke diskuterer hortensia på krangle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen ei bøtte å låne meg?

Etter å ha lest denne tråden føler jeg en akutt trang til å spy.....

Skyldes veldig alt for mye sukkersøtt.....;)

 

Og hvem skulle vært moderatorer da??

En gjeng med overfeminine homser som virkelig kan alt om rosa håndvesker, fnising og kan gi gode råd til alle som får mindre enn ti kose-kose-svar????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,søren heller, hjerter må vi huske ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ veeldig viktig med hjerter altså, tror jeg må slenge på ett par til:-):-) ♥ ♥ ♥ ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen hva med de kattungene som fødte i honklet? Kan man flytte de nå? Kanskje man må bruke sametruse for at de ikke skal merke at de blir flyttet?

 

Hmm, nei ikke vet jeg... Men jeg håper da for guds skyld at samboeren til hun ene bim-dama har funnet igjen bilen sin nå, for dette er ikke en artig situasjon for noen...

 

Til slutt lurer jeg på en ting: jeg har tre barn som heter Nathaniel Carrosander, Maximillian Leander og Isabella Dorothea Cassandra. Spm mitt er: Hvilken Reima-dress bør jeg kjøpe til de?

 

Koz&klemz, nuzz&puzz, <3 <3 <3 Kgid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 23:39, ærede plysjbruker

 

Så fine navn du har til barna dine:) Det er mange fine nye Reimadresser på Baby Shop nå.

Fine barn med fine navn i fine dresser:)

 

Jeg overlater til noen andre snille plysjere å svare på spørsmålet ditt om kattungene. jeg har dessverre ikke så god greie på katter selv om jeg mer enn gjerne skulle hjulpet deg. Skulle ønske jeg hadde god greie på katter da, for det er bare så søte og fine dyr:)

 

Jeg håper også at de fant igjen bilen sin. Det kan ikke være lett uten bil og jeg har tenkt mye på dem. Alt vel tanker sendes avgårde så ofte jeg kan:)

 

Takk for alle kos og klem. Du virker kjempesnill og jeg er så glad for at vi kan ha det fint her sammen på plysjforumet.

 

Koz og klemz fra meg også:)

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Bim-venn!

Anbefaler deg å kjøpe en Reimadress i passende størrelse, som enten er på tilbud eller selges på Finn.no. Kjøp av brukte ting kan redde de små søte skapningene som løper rundt i skogen! <3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...