Gå til innhold

Hvor ble det av folkeskikken/respekten (utleie/visning)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har opplevd det 4 ganger nå, at folk har tatt kontakt for de vil ha visning på leiligheten vår, og så skjer følgende;

 

1. et par sendte melding 10 minutt før de skulle være hos oss og sa det var skjedd noe akutt. Senere sa de at de til og med ikke kunne flytte lengere

 

2. noen andre sendte melding 1 time før da det PLUTSELIG var kommet noe i veien.....

 

3. Noen andre sa de måtte jobbe overtid 15 minutt før visningen, og dagen etterpå viste det seg at de istedet var i en annen leilighet som de endte opp med å ta

 

4. Og noen andre igjen gad rett og slett ikke møte opp, uten å gi beskjed....

 

 

Hva feiler det folk? Funnet et annet sted å bo? Helt ok, bare gi oss beskjed. Så voldsomt lite respekt for andre menneskers tid. Stått på hodet hele dagen for at det skal skinne, og ikke dratt noe sted med ungene osv. Blir forbanna!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har min fulle forståelse!

 

Sløsing med andres tid er unødvendig og respekløst, spesielt når det ligger mye forberedelse bak møtet/avtalen!

Det later til å være et økende problem også.. være seg svar på jobbsøknader, ringe tilbake eller generelt bare avlyse i siste liten- gjerne med en klein unskyldning.

 

Er ikke så mye å gjøre med andres slappe vaner, men man får gå foran som et godt eksempel selv :)

 

Håper det ordner seg til det beste for dere og det dukker opp noen som er verdt å vente på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK!!!!!! Godt å se at noen fortsatt innehar god gammeldags folkeskikk.

 

Synes så synd på ungene mine som "lider" under dette. Jeg prøver iallefall alt jeg kan å lære dem respekt for andre menneskers tid og sted :o)

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er et poeng! Når de er av det slaget ser jeg for meg at leieforholdet ikke hadde blitt uten problemer heller.......

 

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...