Gå til innhold

Er det jeg som er rar eller ville du også blitt skuffet over din svigerinne pga dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min bror og hans familie bor utenlands og vi treffes sjelden. Hans kone har enda ikke truffet mitt yngste barn, som straks er 6mnd gammel.

 

Nå fikk jeg nettopp opp ett bilde på facebook som tydeligvis er lagt ut av ei venninne av min svigerinne. Bildet er av min svigerinne, på shopping en time unna her vi bor.

 

Jeg ante ikke engang at hun var i landet og regner med at hun er her uten familie. Synes det er litt trist at hun ikke tar kontakt og hører om det passer å møtes, om ikke annet så for å ta en kaffe.

 

Ville dere reagert på dette?

 

Jeg kjenner jeg blir ørlite grann skuffet, men må vel innrømme at det ikke er veldig sjokkerende heller. Samtidig skjønner jeg jo at hun er på venninnetur og sikkert koser seg uten mann & barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde blitt skuffet over at hun ikke viste større interesse for å treffe tantebarnet sitt. Samtidig så forstår jeg henne da jeg syns babyer er middels interessante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt snålt kanskje, men om hun var på jobbtur eller venninnetur med tett program så er det ikke så enkelt å få til et besøk. Men hun kunne jo sagt fra så kunne kanskje du tatt turen til der hun var og så kunne dere tatt en kaffe eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har flere barn selv og er glad i barn sånn som jeg kjenner henne.

Jobbtur er det nok ikke, men virker som en venninnetur ja... Og jeg forstår virkelig at man da vil styre løpet sitt selv, men synes samtidig at man kanskje kan spørre om det hadde passet for oss å treffes en liten stund.

 

Er ikke noe jeg kommer til å henge meg opp i dette her, men litt trist da jeg har veldig liten familie.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...