Gå til innhold

Svetting- hormoner som løper løpsk? andre som plages?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ei lita jente på 7mnd. Etter at jeg fikk henne begynte jeg å plages med svetting på natten og synes det virker å være verre de nettene hun styrer mye. Har nylig fått 2 tenner og derfor urolige natter. Jeg har da våknet flere ganger helt dynnvåt av svette i nakke spesielt men også resten av kroppen. Men jeg kan også være svett de nettene hun sover natten gjennom....Veldig upraktisk når jeg dusjer om kvelden og må dusje på morgenen også. Har alltid soverommet svalt og kaldt. Har prøvd å sette opp håret om natten og åpne vinduet mer ( ligger rett under vinduet). Ingenting hjelper.

 

Laget et innlegg om dette før og fikk da tips om akupunktur. Noen som har prøvd dette evt funnet annen hjelp?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte å svette da jeg gikk gravid, nå to år etter fødsel svetter jeg fortsatt om natta. Sover med vinduet på vid gap og bare med et dynetrekk over meg, holder på å bli gal. Ikke så ille på dagtid lengre, heldigvis. Vært hos legen og hormonene er visst ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det også sånn etter fødselen. Det ga seg etter ca 7 mnd, omtrent når jeg sluttet å amme om natten (vet ikke om det har noen sammenheng, men...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...