Gå til innhold

Er det noen andre som er så superstresset at dere værker i nakke og skuldre og har DEN kulen bak i nakken?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er småbarnsmor med en trassig snart 3 åring + en nyfødt som skriker til tider når hun rekker å bli overtrøtt. Begge to våkner flere ganger om natten, og jeg er så trøtt at jeg er kvalm. Ååh, husker mine single dager, ja, lengter litt etter det nå. Men seff, jeg ville aldri byttet bort barna mine.

 

Det blir vel bedre etter hvert??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva du mener med "bedre". Det blir vel annerledes tenker jeg.

 

Men hva blir så mye bedre av at du streser? Får du gjort mere da?

Min erfaring er at det å jobbe fort og planlegge godt hindrer stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,det blir lettere. hadde spenningshodepine i nesten ett år og det var helt jævlig når jeg begynte å trene igjen og dette skulle løsne opp. brukte voltaren daglig, men nå, etter en del treningsøkter, er nakken mer normal og "hjelmpress" følelsen har sluppet.

 

JA det blir bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo det jeg sier, jeg stresser fordi det er aldri stillhet og tid til meg selv. Klart man blir stresset av det. Det går i ett sett fra morgen til kveld og det er ALLTID noe å gjøre på, likevel står huset på hodet av og til. Jeg er nok bare sliten og lei og litt deppa.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, sånn hadde jeg det i tre år, men så fikk jeg barn og lærte og ta livet litt mer med ro, og mye av spenningen og muskelknutene er borte. Litt omvendt situasjon enn deg tydeligvis, jeg var arbeidsnarkoman og perfeksjonist tidligere, nå er jeg bare mamma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en lege som mener at jeg har spenningshodepine og har hatt det i 3-4 år. Har i tillegg spenning i nakke og skulder ganske ofte. Må lære meg å slappe mer av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...