Gå til innhold

Nok et barn som må vokse opp i to forskjellige hjem


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjansen øker sikkert for samlivsbrudd når man er så ung ja. Men det er da mange som må vokse opp i to ulike hjem selvom de har eldre foreldre. News flash: Det finnes aldri noen garanti for at et par holder sammen, og det kan skje "den beste".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fordi de valgte å få barn på det tidspunktet, holder ikke parforholdet? du vet at over halvparten av alle som gifter seg skiller seg? virker ikke helt på greip du... men får vel noe utav å baksnakke andre. du var vel en som hakket på andre og mobbet på skolen også, for at du skal få det bedre med deg selv...

 

men hvis du hadde spurt dette barnet da; hva vil du helst? vokse opp i to forskjellige hjem, eller aldri blitt født? hva tror du du får som svar da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ikke mange som fortsatt holder sammen med kjæresten de fikk som 16-åring. Gjør du?

 

Og statistikken viser at kvinner mellom 25-29 år er de som topper skillsmissestaistikken sammen med menn i gruppen 30-34 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søskenbarnet rakk så vidt å fylle 16 før første barnet ble født.

I dag er hun 45 og fortsatt sammen med (gift) med barnefaren og det lykkligste parret jeg vet om.

Jeg ble mor som 28 åring og er idag alenemor for 2 barn da far ga faaen og stakk.

Man har ingen garantier for om forholdet skal vare samme hvilken alder man ble sammen.

 

Om det er lurt å bli mor i en alder av 16,17,18 år får være en annen diskusjon.

 

Noen takler det andre ikke der også samme hvilken alder man er i.

Klart sjangsen er ofte større for at man går fra hverandre om man får barn i en tidelig alder. Men samtidig er det også mange eldre mødre som kaster seg inn i et forhold og får barn med en gang før de kjenner mannen fordi de er desperate og redde for å bli for gammel til å være mor.

 

Brudd skjer i alle aldere og man kan ikke dømme den ene eller andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør det noe da??

 

jeg har skilte foreldre og har ingen som helst problemer med det..

jeg har en stemor som elsker meg kjempehøyt og en stefar som er mer far for meg enn min virkelige far til og med..

 

jeg har i allefall ikke tatt skade av å ha skilte foreldre, snarere tvert imot ;)

 

så døm ikke andre du ;)

 

uansett så er det vel bedre at de går fra hverandre og er lykkelige enn at ungen skal vokse opp i et hjem der den føler at det er en kaldfront mellom mamma og pappa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...