Gå til innhold

Min sønn har en veldig liten penis.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært til undersøkelse hos sykehuset.Han har nesten ikke tiss bare en liten knapp.Tenker mye på mobbing når han begynner på skolen.Noen andre her som har gutter med veldig liten tiss.hvordan har det gått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos oss er det omvendt. Han har en veldig stor penis, og veldig lang. Den er nok ca 5 cm lang når den "står", og han er bare 4 år. Jeg er redd for det samme, at han skal bli mobbet. Ser barn på hans alder som har veldig små (for meg helt normalt) og syns min sønn sin er i overkant :( Men det er jo ikke noe man får gjort noe med da...

 

Har pappaen til din sønn liten tiss? De sier jo gjerne at størrelsen er arvelig... Det kan jo hende at den blir større, og at den kommer til å være "normal" størrelse når han blir voksen, når han har ereksjon...

 

Men ja, skjønner bekymringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min hadde det da han var liten, om han frøys og ble kald trakk den seg helt sammen som en skilpaddde og det ble bare en hudskrukk igjen...

 

Nå er han 8 år og den er mye større, den er kort og tykk når den er slapp men når den står er det ingen problem å se at denne kommer til å fungere veldig bra. Den vokser MYYYE når den heiser seg opp altså.

 

Jeg er ikke bekymret, unger er forskjellige rett og slett. Storebror har en lang og tynn tiss, de ligner ikke hverandre i det hele tatt. Men de passer faktisk kroppsfasongen, lillebror er litt kort og "butt" i kroppen mens storebror er lang, tynn og veldig langlemmet (lange armer og bein). Sånn har de vært fra de var bittesmå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei barnefar har ikke noe spesielt liten penis.ikke min bror eller far heller.veldig rart det der.skulle ønske han hadde kjempe kølle jeg.det hadde vært bedre det..grusomt å bli mobbet for noe enn ikke kan noe for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke noe artig :( Men desverre finner unger noe å mobbe for uansett. Skulle din sønn være så uheldig å være den som blir mobbet, så klarer de å finne noe uavhengig av størrelse på hverken det ene eller det andre... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jobbet i barnehage å vil bare si at det er veldig vanlig at små gutter har små snopper. Så små at det til tider kan se ut som om det bare er forhud.

 

Hva sa de på sykehuset da? Delte de din bekymring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på jobb når jeg skrev det, så jeg bare kikka på en linjal og tok sånn ca...har ikke målt den da ;)

Aner ikke om den er for stor eller ikke, men når jeg ser andre på hans alder er den veldig stor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg har ingen erfaring med småguttepeniser, så mulig de ikke vokser så mye fra baby alder til de er skolegutter? Han ser da proporsjonal ut nå... Men jeg vet av erfaring fra voksne menn at det er kjedelig å ha både liten og stor. Har hatt ekser som ble mobbet for begge deler når de gikk på skolen. (Altså en av hver da ;o))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke babyer litt overproposjonerte peniser en stund? Eller er det bare testikklene som er hovne? Mener jeg har lest noe om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det jeg mener. Når noen er mobbere, så er det liksom ikke så viktig hva man mobber andre for. Om det er stor eller liten penis, eller bare feil farge på lua...

 

Jeg ble mobba fordi jeg en gang hadde på meg en adidas-genser på skolen. Og etter det ble jeg mobba i 5 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vokser ikke noe vesentlig fra fødsel til pubertet. De aller fleste utvikler så helt normale peniser gjennom puberteten. Tror ikke du skal bekymre deg så mye HI. Det viktigste er at den virker når de blir menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har lite å si når puberteten er ferdig å herje :) Og slapp penis sier lite om erigrert penis(hos voksne, vel og merke).

 

Noen FÅ menn har mikropenis, men de er altså i fåtall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, familiebilder av min mann sin famile. Så min svoger hadde ca 1 cm, Max.

Men min mann påstår han er helt normal i lengden nå, nesten over snittet sånn i garderobetilstand.

Gutten min hadde liten som baby. Nå er han 6 år og har større enn de på sin alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...