Gå til innhold

Har fått en mega kong midt i herligheten, og det gjør så voooondt!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt det før, men går gjerne et år eller to mellom hver gang. Nå sitter den på utsiden helt nederst på den ene kjønnsleppa, så trusekanten gnir seg innpå hele tiden!

 

Hos meg pleier det alltid å bli en hvit prikk etterhvert og da er det bare å klemme ut en liter med gørr! Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvise - konge - baule.. kjært barn har mange navn vel ;)

Men auu, det er vondt ja. Har hendt jeg har brukt en nål og prøvd å stikke hull jeg, ikke orket å vente. Bare sterilisere nåla først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har ingenting med kjønnssykdommer å gjøre, men en hårsekk som blir betent, og lager mengder med puss. Det kan også være små blodårer som blir betent, og det er ikke morro det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarte å stikke et lite hull med en nål (auuuuuuuuu) men kom bare ut pittelitt blank væske og en liten dråpe blod. Jeg vil ha ut all guffa!!!

 

Det er nesten orgasmisk når den eksploderer og alt pusset endelig kommer ut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror man kan få penicillinkur i såpass voldsomme tilfeller...høre med legen kanskje? Pass på å holde det rent, rense når du har klemt så du ikke lager mer infeksjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt. Jeg har hatt det flere ganger, men den tar flere år før den fylles opp hvis du skjønner hva jeg mener. Tok også å steriliserte en nål en gang, stakk hull og så klemte ut MASSE gørr. Så satte jeg hele meg i medisinsk grønnsåpe for rense...

 

Vondt, men så moro å klemme ut den gørra, da ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...