Gå til innhold

Når skal jeg få "mensen" når jeg går på cerazette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hipp som happ. Ett går kan jeg godt ha mensen bare to ganger, mens ett annent år har jeg mensen 4-5 ganger. Har ikke ofte mensen hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så det er ikke sånn at når jeg slutter på et brett så få en mensen altså?

Glemte en pille og begynte å blø med en gang. Er jo ikke vant til dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør også hvis jeg glemmer piller. Skjer hver gang. Derfor er det viktig å ikke glemme piller...hehe.. da er jeg stuck med mensen noen dager.. men pleier å gi seg så fort jeg begynner på de igjen da.

 

Hilsen anonym over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, det var det min lege også sa, i disse pillene, er det vare en type hormoner.. ikke som i vandlige p-piller, så da kan mensen utebli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig:) da skal jeg absolutt gjøre mitt beste for å ikke glemme flere piller:)

 

Merker det helt utrolig godt på mine pms plager (derfor jeg i startet på pillene) Ikke sint og deppa i de thele tatt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm bare jeg det da som omtrent konstant hadde mensen med cerazette... var vel kanskje 3-4 dager opphold i mnd.. holdt på å klikke i vinkel så måtte bare slutte etter 3 mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mensen 2-3 ganger i året og det er fordi jeg glemmer piller innimellom(når jeg syk og ikke orker å ta de) eller fordi jeg reiser bort en helg og glemmer de hjemme.

Er luksus å ikke ha mensen 1 uke i mnd(slik jeg hadde før).

Men er dette ok for kroppen? Altså å ikke ha vanlig mensen lenger, altså man har jo ikke vanlig mensen uansett så lenge man går på p-piller, men det å aldri blø nesten ,er det ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde konstant av og på hele uka i 5 mnd'r. Da måtte jeg bare gi meg, holdt på å bli gal. Vet man skal gi de 6 mndr før de stabiliserer seg, men et sted gikk grensa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...