Gå til innhold

Jeg betrakter ikke iniativ til sex som en kjærlig handling


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

men som en selvisk hanadling.

Så forskrudd har det blitt.

Min mann kan kose og stryke. Men om han får beskjed om at i dag orker jeg ikke sex så stopper han tvert.

Er det liksom ikke vits i å kose mer?

Han koser aldri etter sex.

Og gidder ikke å stryke eller kose om han vet jeg har mensen eller ikke er form til sex.

Over tid så har jeg skjønt at kosen hans er betinget og kun en innledning til sex.

Han koser ikke fordi han er glad i meg og jeg føler meg nesten brukt :-(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det også slik. Og har tatt det opp mange ganger, ingen vesentlig endring. Her er det null hudkontakt om ikke veien til samleie ligger bred og åpen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist.

Dere må nok nullstille HELT.

 

Hos sexterapeut får man faktisk samleiekarantene i 4 uker når man sliter med lignende problemer. De ukene skal brukes til å utforske alt annet som er deilig! Men skal heller ikke ha berøring av genitalier, f eks kjæle hverandre til orgasme i begynnelsen.

 

Etter hvert er tanken at den som har det som du (savner kosen, ikke sexen) skal få tid til å "gjenfinne" sin egen lyst og få mulighet til å bli kåt uten at det ligger noe press på vedkommende. Og da etterhvert på mulighet til å bli den som tar initiativet fordi du faktisk har lyst selv.

 

Dere er jo veldig i utakt. Med et slikt kurs eller løp hos en profesjonell, ville du kunne lene deg tilbake og nyte kontakten uten å føle at sex er målet. Mannen din, derimot, ville nok bli kåt og frustrert. Men han trenger nok til å lære opp en ny "refleks", der kosing også er kosing uten noe mer vedheng.

 

Det er ikke sikkert du finner et slikt opplegg som passer for dere, elelr at mannen din vil bli med på det. Men dere trenger kommunikasjon om emnet! Har du uttrykt (til ham) det du skriver her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener HI. Stusselig når fysisk kontakt MÅ bety sex.. Kan man ikke kysse og kose bare fordi det er koselig da?

Jeg datet en fyr noen uker, og vi satt og kyssa litt i sofaen. Da måtte han plutselig gå på do.. måtte jo vaske stasen, siden han ikke hadde dusja siden dagen før, og ønsket oralsex og sex av meg.. Sa fra at jeg ikke var i humør, og da sa han at han ikke hadde noen av og på knapp. er det virkelig ikke mulig å kysse og bli litt små-opphissa, uten at det måå bety sex liksom??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle vel gjerne hatt det problemet nå, som du HI beskriver du har.....

 

Jeg har en gang i tiden hatt det, og vet hvor belastende det er. Min eks var sånn. Så det er ikke slik at jeg ikke forstår deg.

 

I dag har jeg en kjæreste som ikke klarer å gjennomføre samleie pga smerter. Og her er det BARE kosing hele tiden. Aldri mer enn det, og jeg får ikke nærme meg underlivet hans.......

 

Så.... problemer kan være så mangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...