Gå til innhold

Noen som kan fortelle meg et realistisk salg på en middels stor cafe pr dag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Holder på å skrive opp en analyse, og har egentlig ikke peil på hvor mye man hover inn pr dag.... Så da spør jeg her. Noen som har telt opp kassa, noen som vet sånn ca hvor mye man sitter med brutto pr dag? Noen som eier eget selskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner at det er umulig å si for mitt vedkommende, men nå spør jeg om andre sine dagsinntekter for å ha et tall å forholde meg til....

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du? Har MYE å si hvor mange potensielle kunder du har

 

Hva skal du servere? Utgifter kontra inntekt og mulighet for mer inntekt / eller mat som blir kastet (igjen: Hvor du bor er viktig)

 

Hvor mange kunder har du plass til? Hvor stoer er lokalet? Hva koster strømmen der du bor?

 

osv. osv. Spiller ingen rolle om jeg sier at jeg tjener 50 000,- om dagen midt i tjukkeste Oslo når du sitter og skal beregne for kafèdrift i Berlevåg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det hjelper. For da kan jeg sammenligne selv hvor jeg bor, hva jeg skal selge osv, kontra en middels cafe i tykkeste oslo :)

 

Jeg trenger kun et tall! Hadde man sagt 200.000 hadde jeg trodd deg, eller 2000....da hadde jeg også trodd deg. Jeg trenger bare å høre hva andre tjener på sine middels store cafeer, så kan jeg finne ut selv sånn ca hvor mye jeg tjener her kontra i oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...