Gå til innhold

Nei, jeg vil ikke hjelpe en småbarnsfamilie med "å bli sett", ei heller vil jeg stemme på Lanodrittunger eller andre leverposteidrittunger eller andre drittunger i fotokonkurranser.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

slutt å kalle barn for drittunger. Ingen tvinger deg til å stemme på bilder og det er ikke barna som ber om stemmer heller. Vær voksen og overse det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vakre HI... håper du har fått deg litt søvn siden sist.

Nå er det ikke barna sin skyld at foreldrene gjør alt som står i deres makt for at de søte små skal havne på en refillpose med såpe eller på en leverposteiboks.

Stygt av deg å kalle dem drittunger av den grunn.

 

Og en ting til - overskriftsfeltet er til overskrift, innholdsfeltet er til resten. I fall du lurte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller ikke stemme på den ene eller andre bare fordi vi tilfeldigvis henger på samme nettsted. Nei, jeg synes ikke nødvendigvis bloggen din er fin. Nei, jeg synes det er andre som trenger hjelpen mer enn deg. Jada, søtt barn, men alle de tusenvis av barna som er klistrert på leverposteibokser og lanorefillposer er søte. Jeg er litt lei av å bli nedlesset av disse konkurransene overalt. Facebook har i det minste en mulighet til å skjule alt fra disse menneskene som vil at jeg skal stemme på alt mulig.

 

Og når det gjelder FINNland synes jeg mange av bidragsyterne bare burde ta seg litt sammen og gjøre jobben ferdig (mange, ikke alle). Har man ti tommeltotter eller elendig økonomi burde man heller ikke kjøpe hus med store renovasjonsbehov - for OVERRASKELSE: Det er DYRT å renovere hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med HI med unntak at det ikke er noe galt med ungene. De er desverre bare belemret med noen utrolig masete mødre som tydlivis tror at fremmede mennesker skal ha noen interesse av å støtte akkurat dem. Stakkars unger som må leve med å bli dyttet fem av mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk får vel gjøre som de vil vel!

Trenger ikke kalle barna drittunger, er ikke de som har et sterkt ønske om og bli leverpostei eller lanounge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mor jeg også, og har møtt mange drittunger. Trenger ikke elske alle for å elske sine egne, vøtt. Og jeg vil heller ikke stemme på verken den ene eller den andre som svir i ræva etter å bli sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje nettopp derfor er HI en bedre mor enn mange av dere som reagerer på ordbruken hennes? Kanskje det er drittmødre som legger ungenes ansikter ut på nett og melder dem på skjønnhetskonkurranser før de kan gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yeah!!! men ingen blir automatisk drittunger kun fordi tankeløse foreldre melder dem på all slags "skjønnhets- og popularitetskonkurranser" på internett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Språkbruken din er jeg ikke imponert over, men jeg er også grundig lei av maset. Det gjelder spesielt om det er en overskrift som gjør at jeg åpner et innlegg som er slikt mas.

 

Dere som vil at vi skal stemme på ting og absolutt MÅ si noe om det her: Kan dere være så snill å si det i overskriften? Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med hi, men foreslår å endre overskriften til:

 

Nei, jeg vil ikke hjelpe en småbarnsfamilie med "å bli sett", ei heller vil jeg stemme på Lanounger til drittmødre eller leverposteiungene til oppmerksomhetskåte subjektive møkkamødre, eller andre unger av mindre bagavede mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...