Gå til innhold

Rart at dame på 30 har kjæreste på 25?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en gutt jeg liker veldig godt, datet en god stund og ser vel på han som min kjæreste. Alt er flott og vi har det fint sammen. Eneste jeg merker er nesten mobbing fra venner og familie fordi jeg er 5 år eldre! Såpass mye at jeg er begynt å vurdere forholdet og om dette kan fungere..

Merker at det gjør meg ganske vondt, også fordi jeg ikke vil miste han..

Tanker fra dere? Syntes dere om dame som er eldre en mannen, i mitt tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får oss til å høres fryktelig gamle ut nå, "dame på 30" :) Nei, aldersforskjellen er ikke så stor. Dette går helt fint, som den andre NN sa - sett familie og venner på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en som er over 4 år yngre enn meg selv - fungerer helt flott her. Vært sammen i over 4 år også nå - han er 28 jeg 33.

Hvorfor ska du bry deg om hva andre mener og så bli ulykkelig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen min er 26, jeg er 32. Funket greit helt til han viste seg å være en psykopat. Tror det kommer an på personlighet og ikke alder. Dessuten, menn finner stadig kvinner som er 5 år yngre. Ser ikke problemet.. Er han en moden 25åring, so go for it ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre :)

Han er voksen for alderen og jeg merker ikke forskjellen...

Bare lei av dumme bemerkninger. De mener det sikkert ikke vondt, men jeg kjenner de begynner å irritere meg. Jeg må nok ta det opp med de ja.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sammen med en på 25 da jeg selv var 30. Nå har vi vært gift i flere år og har 3 barn. Merker ikke noe til aldersforskjellen, og ingen som noen gang har kommentert at det er rart på noen måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart i det hele tatt. Hadde vært "verre" om han var 20, og du 25 ( da 20 åringer ofte er veeldig barnslige) men nei.. drit i stygge kommentarer! Alder er ingen hindring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 og har kjæreste på 24 :) Ja alle dømte oss nord og ned, se hva det bryyyyyr meg da? Nå har vi vært kjærester i 2 år, og skal ha baby sammen, hva folk tenker om det kunne ikke brydd meg mindre.. vi passer som hånd i hanske :) Alder er bare et tall som kjæresten sier så fint. Dessuten er jo vi damer seksuelt på topp i 30 årene og menn i 20 årene - fantastisk. Og vi damer lever også lengre enn mennene, så det er egentlig veldig logisk.

 

Kos deg med kjæresten din du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om bare 5 år, og hadde det vært omvendt- altså han som var 5år eldre enn deg er det ingen som har hevet brynene ett sekund.. Nei vet du, kos deg med kjæresten din du :) må vel være flott å ha en ung mann tenker jeg!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fra en familie hvor aldersforskjellen er vanlig den veien. Både besteforeldrene og foreldrene mine har det sånn.

 

Og jeg har venner som har opptil den aldersforskjellen den veien, og de er i etablerte forhold(gift) og har flere barn.

 

Jeg har selv vært sammen med flere som har vært yngre enn meg. I dag har jeg kjæreste som er hele 3 år ELDRE enn meg, og jeg syns DET er rart, sånn til meg å være ;D

 

Så jeg hadde ikke tenkt en tanke om jeg hadde møtt deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forlovede og far til mine barn er 27. Jeg er 33.

Har blitt litt mobba for å være "cougar", men det er med et humoristisk glimt i øyet:) Ingen som reagerer på det, og han er mer moden enn eldre menn jeg har datet. Vi har hatt det kjempefint sammen i fem år nå, og skal snart gifte oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Nei, ikke rart i det hele tatt! Jeg er 6 år eldre enn min mann, vi er gift, har 3 barn og vært sammen i snart 11 år. Kunne ikke hatt det bedre!! :) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor er 6 år eldre enn min far De ble sammen når han var ca 19 (vet ikke nøyaktig). De har vært gift i over 30 år nå og har fire barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min svoger har dame på 30, han er 5 år yngre.. dama er superduper og kjempekoselig, men aldri i verden om jeg hadde gjørt det samme!

 

min svoger er da verdensmester, drittsekk, manipulerende og bor fortsatt hjemme med mamma og mener han kan styre og bestemme hva som er best for alle andre.. kontrollfreek av de skjeldne.. de bor 60 mil unna hverandre, og ting fungerer enn så lenge.. men nå skal hun si opp jobben sin, selge leiligheten i oslo for å flytte hit å bygge hus med han, uten å ha bodd med han lengre enn en uke nå og da.. :S

 

han er absolutt ikke moden for alderen, lite reflektert og rett og slett for barnslig for ei slik dame.. men ung og kjekk er han da..

 

men om du har en kar det er verdt å samle på, en som behandler deg og alle rundt seg fint og du føler han er på ditt nivå i modning så ser jeg ingen grunn til å la være :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da samboeren min og jeg ble sammen var jeg 30 og han 25 :-) Nå har vi vært sammen i fem år og venter barn nr 2. Synes ikke du skal bry deg om det i det hele tatt. Det er ikke alderen, men personen som avgjør om dere passer sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...