Gå til innhold

Billige vinterdresser, f.eks H&M?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne kjøpt en dyr vinterdress til sønnen min, men har rett og slett ikke råd. Så nå lurer jeg på om noen har erfaring med H&M sin eller andre billige?

 

Skal brukes til gutt på 5,5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en fra HM sist vinter, helt OK kvalitet. Stormberg har god kvalitet til ok pris (men det er fortsatt ikke Reima, så ikke nevn det her inne. Alt utenom reima og troll er for tungt, for klumpete, for kaldt, trekker vann, etc) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en på KappAhl i fjor... Syns den var mye bedre enn Reima! Har hatt Reima til guttene mine to ganger og har vært like skuffa begge gangene (Beklager, men jeg syns Reima er oppskrytt)... Så man må absolutt ikke kjøpe det dyreste for att det skal være det beste!:)

Ei mor i barnehagen var f.eks. super fornøyd med dressen fra Europris i fjor...:)

 

Sportmann har jo også desse "barnehagepakkene"...:

Vinterpakke:

http://www.sportmann.no/product.aspx?productid=951769&deptid=45&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Barnehagepakke:

http://www.sportmann.no/product.aspx?productid=951818&deptid=45&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Jeg har prøvd barnehagepakken med parkdress og regntøy og syns det var veldi ok!:) Regntøyet var mykt og behagelig og parkdressen tålte å bli brukt av min aktive 4-åring uten å bli ødelagt!;)

 

Ellers så har jo Skogstad gode klær til en fornuftig pris:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Det jeg syns er aller viktigst, er at barna skal være tørre og varme. Våte og kalde barn passer ikke så godt sammen.

 

Jeg har de siste årene kjøpt høst dressen til Polarn O. Pyret. den kan man ta foret ut av, så da blir det 3 dresser for prisen av 1. Altså, regndress(vannsøyle10.000), vinterdress og vårdress.

Den er veldig god i str og har vert kjempe slitesterk. Og min sønn har hatt den i 2 år :) Han er 6år nå.

 

Jeg tror den koster 1199kr, men om man deler prisen på3 så blir det 399kr pr "dress" og om man da har dressen i 2år så blir det 199kr pr "dress" :)

 

Lykke til med valget.

 

...litt dyrt kan ofte være billigst og best i lengden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på pris men Stormberg, Skogstad og Didrikson har også gode vinterdresser. Det er ikke et must med reimadresser til barnehagebarn, selv om det er standarden her inne. Leter man litt på nett så finnes det mange andre gode tilbud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte dress på Ica Maxi på salg i fjor til 99 kr. (Like mye som en t-skjorte). Har ikke prøvd den enda, men den virker tykk og god, veldig lett og myk, og det står at den er vind og vanntett. Er spent på å prøve den. Har hatt Reima og syntes slett ikke den var så fantastisk. Har hatt dressen i barnehagepakken til sportsmann også. Den ble litt tung og klumpete, men god og varm. Fikk faktisk skryt av den i barnehagen. Ica dressen ser mer lovende ut, men gjenstår å se i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen!

 

Vi hadde en fra Stormberg for to år siden, den ble våt igjennom på baken og knærne ganske raskt, så styrer unna den.

 

POP butikk finnes ikke her, og vår/høstdress har han (Skogstad). Men takk for tips likevel:)

 

Jeg er egentlig litt skeptisk til Europris-dress? Men kanskje det ikke er noen grunn til det. Tror jeg får ta meg en runde på H&M, Kappahl og Lindex for å se som hva virker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Kappahl i år. Syntes den virket veldig god, men den er ikke prøvd i vintervær ennå. De oppga at den var både vindtett og vanntett, husker ikke vannsøylen, men var ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Europrisdressen trekker vann som bare F. Kapphal sin kan faktisk være ganske god, men skal du ha en billig dress som er bra, så gå for Reflex sin. kjøpte nå til eldste jenta mi for 499. og jeg er super fornøyd med reflex sine dresser. hadde reima i fjor, fornøyd med den også, men den er så dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i fjord dressen fra Ica Maxi og var kjempe fornøyd. Aldri våt gjennom og barnet klaget aldri på at det frøys. Vi bor på østlandet, så er kaldt her. Dressen var dessverre for liten i år, så nå har jeg kjøpt den fra Europris. Den har vi hatt to ganger før og er også veldig fornøyd :) aldri trukket inn noe vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Reflex dressene er bra, de varierer litt i pris, men dette er dresser som stadig er på tilbud. Ingen vits i å kjøpe en dyr dress når du kan få en like god (bedre også) til halve prisen. Frends dressen på obs får jo alltid skryt i tester, den har jeg ikke prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skynd deg på KappAhl i dag, de har 25% avslag på alle varer for medlemmer (sms-kunder, er du ikke fra før kan du bli i dag og få rabatten), utetøyet deres er veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...