Gå til innhold

Hvorfor lukter det sånn av underlivet mitt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det lukter ikke vondt, men det lukter mye. Jeg har generelt god hygiene, og har nesten aldri sex. Dette er noe som har kommet nylig, så jeg skjønner liksom ikke helt. Ingen kløe eller ubehag. Har dere noen ideer eller tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lukter det bæsj eller tiss? Lukter det bæsj så kan det jo være et lite danglebær som henger øverst i sprekken?

 

Lukter det tiss så vet jeg ikke. Nei, sorry, skal gå og legge meg nå jeg. Håper du finner ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også et underliv som lukter... sterkt?? vil jeg påstå, selv om jeg har normalt god hygiene siden jeg dusjer hver dag, heller ingen kløe.. Jeg lurer også på hvorfor det må lukte sånn av meg, kvier meg for å slippe noen til der nede for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sopp? Er du gravid? brukt bind som du reagerer litt på allergisk?

 

Generelle hormonforandringer?

 

Eller, vask deg bedre, og bruk bedre egnet undertøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker kun bomullstruser (ikke string), har ikke sopp (ingen endring i utseendet på utfloden), er ikke gravid, og bruker tamponger som jeg er nøye med å bytte ofte. Er nå noen dager unna mensen da, men har vært "plaget" med lukten i sikkert to-tre mnd...

 

Det er vel bare hormonelt da, kanskje. Eller kan det skyldes stress?

 

HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ha noe som heter bakteriell vaginose, som er en slags infeksjon i vagina. Dette lukter ganske mye og kan ha mye utflod også. Gå til gynekolog og finn ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det første jeg tenker på er at du kanskje kan ha gardnella(eller åssen det skrives) det er ikke farlig men krever en behandling over en ukes tid. kom deg til legen du.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruk vivag intimvask og ta en kur med vivag stikkpiller også ( fåes på apotek- 7 dg kur) er melkesyrebakterier som ordner opp i rar lukt der nede!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om d lukter fisk der nede, kan d være gardernella som er bakteriell vaginose, da trenger du resept på og en kur med flagyl, men prøv å se om d retter seg med en tablettkur først . Hilsen anonym over her !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å droppe såpe i det hele tatt, men kjøpe en ekstra stålsåpe(som du gjerne har på kjøkkenet). Den tar all lukt uten at du forandrer phverdien. Fikser den løk og fisk på fra fingrene fokser den alt du trenger der nede også. Får du i alle kjøkkenutstyrsforrestninger. Jernia, glassmagasinet, kitch'n etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke såpe, heller ikke intimolje. Jeg er hyperallergisk, så det går nok ikke. Men jeg har aldri luktet før.

 

Og for å ha det sagt: Det lukter ikke vondt, ikke fiskeaktig eller rekeaktig. Det lukter bare fitte, for å si det rett ut.

 

HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det fem ganger før (ved bytte av seksualpartner). Og føler meg ganske sikker på at jeg hadde kjent igjen symptomene også denne gangen ;-)

 

HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...