Gå til innhold

Kjære min elskede...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Takk for at du alltid er der for meg og oss.

Takk for at du er så uselvisk og løsningsorientert.

Takk for at du alltid tar mitt parti og støtter meg.

Takk for gnisten i dine øyne.

Takk for at du berører meg så godt hver dag.

Takk for at gir meg din skulder å gråte på.

Takk for at du alltid har tid til meg, selv om klokken er natt og du skal tidlig opp og lede møter.

Takk for at du får frem det beste i meg.

Takk for at du puster medvind i mine seil.

Takk for at du alltid setter oss foran alt annet i ditt liv.

Takk for at du ror skuta sammen med meg.

Takk for måten du verner om oss på.

Takk for alle dine gode råd og lyttende timer.

Takk for at du ALDRI gjør egoistiske handlinger som går utover oss.

 

 

Takk for at du er i mine årer og bruser hver dag.

Takk for din tilstedeværelse.

 

Takk for at du vil dele ditt liv med meg.

 

Herregud, jeg elsker deg fra månetoppen til Himalaya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha seriøst?!?!? Dette må da være trolleri? Måtte nesten finne frem spybøtta... Hadde min partner kommet med noe slikt, hadde det vært rett ut..

 

Herregud for noe kioskromanaktig, klisjèfylt skvalder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare dele det med dere. Hadde noen sagt dette til meg for 5 år siden ville jeg ha ledd.

Det finnes virkelig noen som bare er din ene livsledsager. En som virkelig gjør livet og hver eneste dag verdt å leve. Som virkelig får frem det beste i deg.

Det kalles livs kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som har det så bra :) man må vel ikke nødvendigvis snakke drit om mannen sin her inne for å få ordentlige svar?

Herregud, folk er så negative her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha :)

Takk for at du gidder å jobbe overtid så jeg får ny spisestue.

Takk for at du godtar å ikke ha sex på flere måneder uten å bli så altfor sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner faktisk de som må snakke dritt og tøyse det bort. Jeg var også der tidligere. Fordi jeg aldri hadde opplevd ekte kjærlighet og respekt på denne måten. Jeg fjåste av de få jeg hørte om som hadde det slik, og tenkte at det finnes sikkert mange spøkelser i deres skap.

 

Men, det går faktisk an å ha det så bra hele tiden. Det er fantastisk og føle en så sterk, intens og dyp kjærlighet. Ingen jeg heller vil gjøre ting med enn ham, og jeg var mye på jenteturer tidligere. Nå tenker jeg at jeg heller ville opplevd dette med ham. Min beste venn og store kjærlighet.

 

Jeg kunne aldri sitte lenge og slappe av tidligere, hadde hundre baller i luften, var sliten og følte ofte at mye var et ork. Med ham har jeg funnet en indre ro jeg aldri har opplevd, han får frem de aller beste sidene i meg. Med ham er jeg det beste meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, ha litt humor da:)

 

Har funnet mannen i mitt liv jeg, så du trenger ikke belære meg om kjærlighet, det er bare formidlingsmåten og mediet jeg syntes åpnet for litt artigheter, og det var ikke jeg som begynte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du promper kebabpromp under teppet, for så å be meg komme å gi deg en kos, og da letter på teppet slik at jeg nesten går i bakken

 

Takk for at du snorker 220desibel rett inn i øret mitt når jeg neeeesten har sovnet etter en våkenatt med barna.

 

Takk for at du fyrer meg opp til sex, og når det endelig begynner å pirre i underlivet, har du fyrt av raketten, ruller deg til side, og ber meg fikse meg selv.

 

Takk for at du er så takknemlig for at det står mat på bordet til deg hver eneste dag du kommer hjem fra jobb, at du takker meg ved å spørre meg når jeg skal ta oppvasken......

 

Takk for at du er du, for tross alle disse tingene, skriver du ikke slik kliss som HI skriver, og jeg elsker deg for det :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, har humor i bøttevis vi, men dette er ord jeg mener hver eneste bokstav av;-)

 

Jeg elsker at han ikke ber meg lukte på promper og er en dandig mann. Jeg elsker hans kunnskapsrikhet og måten vi hele tiden er i utvikling på. Han ler av meg sikkert 20 ganger hver dag, og sier jeg er den morsomste skruen på jord.

Jeg elsker at han elsker med meg som om jeg er den eneste kvinnen i verden, hver gang.

Han er fanstastisk, på alle måter. Og alle mine misunnelige venniner som mente han var for god for å være sånn, har en etter en innsett hvor fantastisk han faktisk er. Jeg elsker og aldri ha noe å utsette på min kjære.

Jeg elsker å komme hjem til ham og krype under dyna og ligge tett inntil ham etter venninnekvelder hvor man hører om den ene håpløse ektefellen etter den andre.. Bare kjenne armene hans rundt meg og føle dypt og inderlig hvor heldig jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg har møtt en mann som jeg føler det akkurat slik for også - og det beste er at det er gjensidig!! :-)

 

Det er ikke klissete, det er bare dyp, dyp kjærlighet på et plan jeg faktisk ikke trodde var mulig! Fantastisk å oppleve!!!!! :))))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig:-))!

 

Ja, er det ikke fantastisk? Jeg trodde heller ei at det var mulig, altså at følelsesregisteret hadde så dype og store dimensjoner.

 

Jeg føler konstant lengsel til ham når vi er fra hverandre. Jeg koser meg selvsagt også, men jeg lengter..

Tenk at vi får oppleve dette, helt utrolig!:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg er nok en sånn som kan sitte og småklage litt på mannen under venninnekvelder.

Krangler gjør vi også innimellom. Det hender til og med at en av oss slipper en fis, og sexen er ikke himmelsk hver eneste gang.

 

Likevel ville jeg ikke bytta ut dummingen min for alt i verden. Vi kler hverandre i all vår imperfektisme. Vi synes perfekt er kjedelig, så vi omfavner svakhetene og feilene våre og gjør kunst ut av dem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...