Gå til innhold

Jenta mi:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker datteren min, elsker elsker elsker. Hun er 2 år, skravler, tegner, digger kjoler, leker med dukkehus og drømmehagenfigurer, bilen sin, sykler på sin rosa sykkel, og leker med garasjen og bilene sine, kjører dem rundt på bilteppet sitt og parkerer dem, hun kjører biler på meg også og parkerer dem på magen min, hun har lært seg å hoppe meg samlede bein, hun sveiver hoppetauet og hopper ved siden av (hun klarer ikke å sveive rundt seg selv - men forstår prinsippet) samtidig som hun skrattler "hoppe hoppe hoppe", hun henter ofte gummistøvlene sine de er ekstra stas å gå i (gjerne med kjole). Hun kan sitte stille lenge og holde på med en aktivitet, samtidig som hun også omtrent klatrer opp etter slette veggen, hun digger å løpe - helst meg meg i helene (det er vel derfor hun stooooorkoser seg om vi skal på et kjøpesenter, for da tror hun vel vi leker "jageleken"). Hun er søt, rampete, snill, bestemt, glad, egen, hun er min lille elskede bølle;)

 

Jeg har bare et barn, det er en jente og jeg elsker å være jentemamma:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok. Er dette en tråd der vi alle skal beskrive våre jenter/gutter i frodige ordelag og fortelle alle som ikke bryr seg hvor høyt vi eeeeeeelsker snuppa/prinsen vår eller...?

Blir ikke det litt kjedelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det var et forsøk på å vise noen her inne at hun har et fantastisk barn som hun elsker og at hun fryder seg over alle ting dette barnet gjør og er. Midt i alt dette gutt og jente maset....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg elsker vakre, fine gutten min!!! Jeg elsker ham når han legger de lubne armene sine rundt halsen min og nesten kveler meg fordi han er så glad for å se meg. Jeg elsker ham når han med verdens mest stolte og forventningsfulle blikk står med tre visne løvetann i hånda, som han har tatt vare på i mange timer for å gi meg etter barnehagen. Jeg elsker ham når han drar meg rundt i hele hagen for å vise meg alle insektene han tror han har funnet. Jeg elsker ham når han stryker meg over kinnet og sier "så-så mamma, jeg fikser " når han skjønner at eg er frustrert over noe. Jeg elsker ham når han ler den trillende latteren sin, når han ler så hardt at han ikke får puste.

Han er den vakreste gutt verden har sett, min øyensten, og verdens beste storebror til verdens fineste jente:)

 

Jeg elsker å være mamma!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...