Gå til innhold

ÅÅÅ, jeg er så heldig som har fått en fotball-gutt!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han den beste i klassen i fotball, og vi har hørt det helt siden bhg at han er den fødte fortballspilleren :)

 

Tenk om han hadde vært jente a`? Hadde ikke vært mye å se frem mot.. :) Hehe!

 

Guttemammaer er BEST :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde lyst å trykke "liker" knappen nå:)

 

 

 

Jeg har to gutter og skulle vi få et barn til så blir jeg kjempe glad om det blir en gutt til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kunne ikke jenta vært god i fotball da eller??

 

Skjønner ikke humoren eller ironien din..

 

hilsen en som har en av hver....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for tenk.. fotballjenter er faktisk kjedelige :P

Jeg har hvertfall aldri sett på jentefotball.. Dårlig tjener de også, fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt da:)

Jeg er fremdeles glad jeg har jenter, og kunne aldri ønske meg en gutt uansett om at hade vært verdens største fotball stjerne!

Hater fotball også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeje, du får nyte det mens du kan. For når han kommer i tenårene så kommer han kun til å bry seg om sånne vakre jenter som jeg har, drite i fotballen og bli en tøffel som ikke tør å si noe når svigerdattera di nekter deg å se jente-barnebarnet ditt fordi di er et svigermonster som kjønnsdiskriminerer jentebarn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var som deg, men nå ELSKER jeg fotball!

 

Merkelig at du nå sier at du ALDRI kunne ønske deg en gutt uansett...?

Så da innrømmer du at du ikke hadde blitt glad for en gutt da? WOW!

 

Jeg har faktisk TO gutter og ei jente! To storebrødre som kan passe på (og dt gjør de til gangs) lillesøster! Eller prinsessen på erten om du vil!

 

Det som plager meg er at DU sier (for det er det du sier med slike innlegg) at jenter er bedre enn gutter! Hva vet egentlig DU om det? Du som bare har jenter stakkar.... Det er mye man skal gå glipp av i livet, AKK!

 

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dattera di kommer til å bli en annens svigerdatterhelvete, hahaha:)

Merkelig hvordan alle de søtnosejentene deres skal vokse opp til å bli monstre som plager svigermor :)

 

For å falle til ditt nivå: din søte jente kommer til å bli brukt av tøffe fotballgutter som lurer henne trill rundt og ikke gidder å bruke mer tid på henne enn de må fordi hun er så drit kjedelig der alt hun klarer å prate om er den nye rosabloggens sminkeanbefalinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21:56, du "kunne aldri ønske deg gutt"?

Hadde du tatt abort om du fikk vite på ul at du ventet gutt du da eller?

Du prøvde altså ikke å bli gravid, du prøvde å få en jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ufattelig hvor merkelige enkelte er? Jeg tar hi ironisk, siden det tidligere har vært endel innlegg alla "alle ønsker jenter". Men ei her skriver; -jeg kunne aldri ønsket meg gutt. Hallo??? Likevel tar du sjansen på¨å få barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21.57

 

Jeg er ei jente blandt fire gutter...

Brødrene mine prater like godt med mine foreldre som jeg gjør.. Faktisk kanskje bedre!

 

Så lykke til når jentene dine flytter ut som 16 åring, ender opp gravid om med å hate deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, hvis du tror min lille furie kommer til å brukt av tøffe fotballgutter så må du tro om igjen ja. Den frøkna der lar ingen pille henne på nesa! Og rosablogger, hahaha. Skjønner du er guttemamma som vet så lite om jenter. Kommer ikke til å være en gutt som synes hun er kjedelig der hun raser avgårde på motorsykkelen sin (som hun allerede sparer til).

 

Men om hun finner seg en gutt og får en svigermor som ikke liker jentebabyer så blir hun nok et svigerdattermonster ja om hun får en datter, for her i huset blir de oppdratt til at alle barn er like mye verdt uansett!!

 

Og du falt laaangt under mitt nivå, jeg sa ikke et vondt ord om gutter, bare om fordomsfulle mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du da, som tror min lille prins kommer til å finne seg et mehe av et kvinnfolk, kommer aldri til å skje han karen der, finnes ikke en frøken i hele verden som kommer til å klare å gjøre tøffel ut av ham der:)

 

OG BLA BLA BLADDELIBLAAAAHHHH

 

Du var for så vidt like fordomsfull mot min gutt som jeg var mot din jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel i såfall være mora hans da, som stort sett er de første og verste til å gjøre gutta til tøfler.

 

Hilsen anonym kl. ett eller annet oppi her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og snakk om å drite på draget HI! Alt snakket fra guttemammaer om at alle jentemammaer duller og daller opp jentene sine, kler de bare i prinsesseklær og fjås og fjas, også komme med den at det er så fint med storebrødre til å passe på den lille pjuskete datteren.

 

Snakk om å være nedlatende ovenfor jenter!! Hvorfor i all verden skulle jenter trenge noe mer beskyttelse enn gutter? Får heller lære dem å passe på seg selv, for når alt kommer til alt i livet, så har man kun seg selv å regne med til en hver tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...