Gå til innhold

Flauser.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den verste flausen jeg har hørt om, var en som jobbet på septikbil og satte sugeren i revers, slik at septiken sprutet ut over hele boligfeltet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte den værste klisne og sexy meldingen som var ment til min nye utkårede - til min teite eks og bf. :P Hadde ikke fortalt om denna nye fyren heller, og den innholdt detaljer ingen andre burde lest enn min nye mann. VRÆÆÆÆÆL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle ta meg en dusj mens babyen min sov. Var alene hjemme. Jeg tok med meg babycall og gikk ned i dusjen. kledde av meg på badet og hoppet inn i dusjen. idet jeg hadde skylt ut shampoo og gjort resten ferdig hører jeg at baby begynner å gråte. Jeg hopper ut av dusjen og inn i håndkle og piler opp trappa. Ga baby sutt og gikk ned på badet igjen for å tørke meg ordentlig og kle på meg. Baby begynner å gråte igjen så jeg røkker fort med meg skittentøy til vaskerommet og rydder etter meg på badet før jeg går opp baby igjen. Senere på kvelden fikk samboer besøk av en kollega fordi de skulle se fortballkamp. iløpet av kvelden var kollega nede på badet for å tisse. Før vi skulle legge oss på slutten av kvelden var min samboer nede på badet for å tisse. Når han kom opp igjen spurte han meg: "Øøø...du xxxx? Den trusa som ligger på badet, hvor lenge har den ligget der?"

Jeg fryyste bare til! Sava jeg har GLEMT å legge den brukte trusa mi og sokkene i skittentøyet. Jeg var sikker på at jeg ryddet ferdig på badet, men hadde kart å glemme trusa og sokkene siden de lå litt bak døra så jeg ikke så de i farta mens baby gråt. SATAN å flaut! Han har garantert sett det siden man kan se direkte bak døra når han går ut fra badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...