Gå til innhold

I går natt kom barnet vårt inn på rommet vårt..og...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hehehe, må komme med en morsom en fra barnehagen sønnen min går i.

 

En gutt på rundt 3-4 år kom i barnehagen med plaster på fingeren. Jeg spurte hva som hadde skjedd, hvorpå han svarte: "Jeg skjærte meg på barberhøvelen til pappa som mamma barberer seg i rumpa med!". Haha!

 

Så kjære HI, ikke bekymre deg for dette. Barnehagen har garantert hørt verre enn at pappa sover naken. Selv sover jeg naken, selv om sønnen min kommer opp i senga mi. Vi dusjer sammen flere ganger i uka, og går nakne til og fra bad og soverom. Jeg vokste selv opp med at nakenhet er den mest naturlige ting i verden - det var ikke engang noe å fortelle om i barnehagen, fordi det var VANLIG hjemme hos oss :-)

 

Dere lager en hel haug med høns av en bitteliten fjær her, altså! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dattern til samboeren kom inn på badet en morgen,han hadde dusjet og hun måtte på do. (hun er 4år) han fortsetter og tørke seg og han ser hun sitter på do og ser på han...så sier hun pluselig...pappa,tissen din ser ut som en trestokk,den kan jeg klatre i. Hahaha jeg holdt på og daue når han fortalte det...selv tror jeg ikke han klarte og svare noe lurt på den.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha off :) Vi har alltid sovet nakne egentlig, alle mann. Aldri tenkt noe over det egentlig...

 

For et par uker sia, kl tolv på kveld kosa jeg og mannen oss ganske bra på soverommet :P Døra sto på gløtt, og plutselig ser jeg bare døra går opp og min trøtte treåring kommer inn. Åherreguuud, ikke mye var overlatt til fantasien for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...