Gå til innhold

Usikker på om jeg vil ha barn nummer 3...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og føler at tiden snart flyr fra meg:(

 

Hva SKAL jeg velge?

 

Har altså to barn, et fra et tidligere forhold og et med samboer. Han vil gjerne ha et barn til, men jeg vet ikke om jeg vil. Vet rett og slett ikke om jeg har ORK til det. Han største er 13 han så han er dte ikke noe problemer med..enda ihvertfall;)

Barnet vi har sammen er 2, 5 og er skikkelig viljesterk og sitter ikke i ro et sekund. Nettene har vært ille til tider med at han har våknet nesten hver halve time gjennom hele natta. Med jobb i tillegg så er jeg helt utslitt når kveldene kommer. Han begynnte i barnehage nå i høst og fram til da har vi klart å hatt han hjemme med meg eller pappaen siden vi jobber forskjellige tider. Kunne fortsatt gjort det, men tror tiden var inne for barnhage og lek med andre barn.

 

Har jeg ork til et barn til? Det har vært dette med søv og nettene som har slitt meg ut. Nå har han hatt 3 netter hvor han bare har våknet 2 ganger og det har vært så deilig å få sovet nesten en hel natt.

 

Det blir jo bedre når barna er større, men jeg føler jeg må bestemme meg snart. Er 34 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme situasjon som deg jeg, nærmer meg 34, og har 2 fra før, vært usikker på nr 3 leenge. Men tok til slutt ut spiralen i våres, ble gravid på ett blunk de første 2 gangene og trodde jeg var super fertil, men ikke blitt gravid enda.... så lurer på om sjebnen sier det er nok med 2 da.. usikker på hva vi skal gjøre videre nå... ikke lett. umulig og svare på, er også redd jeg skal angre senere hvis vi slutter og prøve, men føler jo litt letelse over og ikke være gravid også.. merkelig følelse litt glad/skuffa uansett liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...