Gå til innhold

Tenker dere at jeg som verken farger eller styler håret mitt mest sannsynlig er sjuskete og stygg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler selv at jeg ser greit nok ut, bedre nå enn med utvasket hårfarge (som en hårfarge fort blir på meg av en eller annen grunn) og ettervekst. Når jeg farget håret blir det så fort fett også, derfor jeg ga opp hårfarging. Men nå har jeg en slags lysbrun/kommunebrun hårfarge. Kanskje jeg rett og slett ser kjedeligere ut enn jeg selv tror?

Har lyst til å farge det mørkere, sånn at jeg ser litt voksnere ut (sliter med barnslig ansikt - ser ut som jeg er 8 år eller noe!), men da kommer jeg bare til å slite med fett hår igjen :(

 

Og hvilke butikker burde jeg handle klær i når jeg trenger noe som får meg til å se voksen ut?

Når jeg er ute med barnet mitt og ukjente folk spør om ting som har med barnet mitt å gjøre så spør de alltid nærmeste person som ser godt voksen ut, og ikke meg. Og jeg spørsmål om jeg er barnepasser, storesøster osv... Er også VELDIG lav, har virkelig ikke utseendet på min side virker det som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan klippe håret anderledes?

Spør de i butikken om hjelp, de jobber i en klesbutikk, de burde derfor ha litt interesse for klær(?).

Hva med litt sminke?

Og høy hælede sko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...