Gå til innhold

Å ta til seg en pus når man allerede har en pus fra før..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

.. Er det noen her som har gjort det, og kan fortelle hvordan det har gått?

Blir det bare til at de kommer til å hate hverandre, eller kan de bli gode venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en voksen hannkatt, og venninna mi skaffa seg en kattunge (vi var roomies på d tidspunktet). Min hata kattungen helt til den begynte å gå ut. Da skulle min katt følge etter kattungen overalt og passe på den, og de endte opp med å bli bestiser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Jeg har to voksne katter(en ho og en hannkatt).Har nettopp tatt til oss en guttepus på ca. 5mnd,som ikke så ut til å ha noe hjem.Den har vært her siden fredag.Var litt fresing i begynnelsen,men allerede nå begynner de å gå greit overens:-)Har gjort dette tidligere også.Tror bare de trenger litt tid til å venne seg til det.Det GÅR bra:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! :)

Er en pus som ikke har det så godt som jeg har lyst til å ta til meg, men litt skummelt i tilfelle jentepusen min blir for slem mot han.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om et par tilfeller der den nye katten har tatt over hjemmet og nekter den gamle katten å komme inn igjen.

Det samme skjedde med gamlepusen min, da vi beholdt et av barna hennes. Når kattungen ble voksen, fikk ikke moren komme inn i huset. Det ble et fryktelig dilemma..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hold den nye katten inne i en mnd før du slipper den ut. Kattene kommer sikkert til å frese og "småkrangle" litt. Men det er helt naturlig. De må finne hver sin plass i flokken;)

 

 

Kjempebra at du tar til deg en katt som ikke har det så bra. Har tre katter jeg også:)

 

 

Mvh. Medarbeider i Dyrebeskyttelsen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...