Gå til innhold

BF kommer ofte med trusler..hvordan ta opp tlfsamtaler med htc desire??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Flott om noen kan fortelle meg dette så jeg kan skaffe bevis. Her snakker vi om ganske grove trusler for å si det sånn..

 

La være å kommenter er du snill om du ikke vet hvordan jeg kan få til å ta opp en samtale..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1708 har desverre helt rett, noe som er ganske merkelig, for trusselbrev og sms kan bli brukt som bevis..

 

Begynn hver samtale, når han ringer, med; "Jeg vil gjerne gjøre deg oppmerksom på at samtalen blir tatt opp"

 

Forhåpentligvis er dette nok til å slutte truslene, men sansynligvis ikke. Han kommer vel etter en stund til å ikke tro på at du tar opp samtalen, og dermed starte trusslene igjen, å da har du bevis...

 

Kan desverre ikke hjele deg med det tekniske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å ta tlf når han ringer. Dvs han vil bli tvunget til å kontakte deg per sms. Da har du det svart på hvitt at han truer deg, dersom han ikke greier å dy seg.

 

vet desverre ikke hvordan du tar opp med tlf, men som de andre sier kan det ikke brukes som bevis med mindre du informerer han om at tar det opp. Men uansett som jeg skrev, slutt å svar på tlf. Du er på ingen måte pliktig å ha telefonkontakt med barnefar. Sms holder i massevis. Da har du bevis du kan bruke mot han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke dere over har rett i at dette er ulovlig. I private samtaler mellom to personer der en selv er en av deltakerne krever IKKE at man må informer at man tar opp samtalen. Merk at vis man er fler enn to stykker i sammtalen gjelder ikke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...