Gå til innhold

TYNN I HÅRET? Denne shampooen FUNKER som bare FY!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, for shampooen. Og den funker for andre som ikke er slankeoperert og. Så, nei. Ikke for bloggen. Det gjorde jeg da ikke i går heller. Men folk her inne her ventet på bildene. Du er sannsynligvis ikke en av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg mener hvorfor legge ut adressen din da? Hvorfor ikke bare skrive hva slags shampoo det er? Er så utrolig lei av promotering av blogger her, det er jo greit om man skriver at man vil at folk skal titte innom. Jeg har fulgt med på bloggen din jeg, lenge faktisk. det er bare at man (utrolig nok) blir lei av sånne innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skjønner jeg. Men her ville jeg bare reklamere for en shampo som faktisk virker. Jeg jobber med funksjonshemmede, som går på masse medisiner og som av den grunn mister masse hår.

Etter at de startet med denne shampoen som ble anbefalt av min svigerinne, som og er slankeoperert så har salget av denne shampoen økt med det tredobble her jeg bor.De funksjonshemmede jeg jobber med som bruker denne har nå hår som en helt frisk person. Frisøren har tatt den inn pga stor etterspørsel og jeg tenkte at denne kan andre få vite om og. Det er mange som er tynn i håret av ulike årsaker og jeg kan ikke få rost denne shampoen nok. Den er bare helt fantastisk.

 

Det var lett å legge inn link til bloggen. Der var det jo allerede reklame for shampoen. Var ikke verre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er bare til å anbefale den videre. Det er ikke sånn at den virker litt, at tja, kanskje jeg ser litt forandring her? Håret formelig vokser mellom hendene på deg.

Han jeg er mest hos hadde så tynt hår når jeg startet at jeg kunne se rett i hodebunnen. Nå har han fint tykt hår. Etter 4-5 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sant den er! Jeg har aldri sett maken til shampo. Men det verste er at mange frisører her i Bergen har sluttet med den. Jeg sier til alle at de må ta den tilbake igjen. Så bare spør etter den, så blir de nødt å ta den inn igjen, om etterspørselen er stor nok da. Vi kjenner alle noen med tynt hår eller hodebunns problemer sant?

 

Bare anbefal i vei! Guds gave til både mann og kvinne, sier nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...