Gå til innhold

Friends parkdress og Friends vinterstøvel. Noen med erfaring?


MammaTilTre*augustbaby*

Anbefalte innlegg

Sittet med Coop Obs reklamen og lurer på om dette er bra. Noen som har eller har hatt disse?

Er de vanntette? Har ei jente på 3 år som trenger nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde Friends parkdress til 3 åringen ifjor og syntes den funket helt greit. Vinterstøvlene prøvde jeg også og aldri mer. De blir våte med en gang og ikke holder de noe særlig på varmen heller. I år blir det nok Viking her i huset, for de er helt supre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært borti friends da jeg jobbet i barnehage. Syntes dressen var ok. Den var varm nok og vanntett nok, men litt tung og stiv synes jeg. Ville nok ikke hatt den som førstevalg, spesielt ikke for de minste barna som sliter nok med å bevege seg ute uansett.

Friends vintersko har jeg dårlig erfaring med. Det var bare et barn i barnehagen som hadde dem, men han frøys mye på beina og hadde det ikke kjekt i utetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd dressen, men kjent på den og den virker stiv og tung.

Skoene har vi faktisk prøvd to ganger og var like missfornøyd begge ganger(prøvde to ganger siden noen mente de hadde gjort forbedringer i mellomtiden).

Jenta frøs på beina så vi måtte kjøpe nye sko begge ganger. Kommer altså ikke til å prøve de igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke prøvd dressen, men skoene.

Her i Rogaland er de greie og de har ikke blitt kalde i dem, men de er ikke særlig vanntette, desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...