Gå til innhold

Gud kva er det SIMO 2012 mod


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Simo er en STYGG vogn i tgangspunktet, synes faktisk de hadde gjort den nettere i fasongen, litt mer lik Brio sin..Men den har fortsatt det stygge simo utseende....

 

KOMMER ALDRI TIL Å KJØPE MEG SIMO VOGN..da bruker jeg heller trillebår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi.. Den med bunaden var jo helt latterlig, kan jo ikke få solgt noe av den:) Ellers liker jeg SIMO jeg da, har kjøpt ny SIMO vogn 3 ganger. Liker ikke den "flapse" kallesjen til Emmaljunga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig skulle jeg ikke ha flere barn, men da jeg så den bunadsmodellen begynte jeg straks å revurdere det.

Ha ha ha, og noen sier min elskede Bugaboo ser latterlig ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen legge ved en link til "bunadsmodellen"?

Jeg skjønner ikke hva dere klager over med Simo vogna jeg da.. Hehe, men det skal jo sies at jeg har hatt Simo til alle mine tre ;-)

Synes vogna er praktisk og grei - og størrelsen er god! Man får god plass til voksipose oppi - og kan bruke den til barnet er ferdig med vogn!

Det skal jo sies at vi har stor bil, og slipper å legge den sammen for hver gang vi er ute da ;-)

 

Det eneste jeg kunne se var anderledes med 2012 modellen var kurven under... Og den synes jeg virket upraktisk. Dette fordi jeg liker å kunne gå å handle å hiva alt under vognen for så å gå hjem (slippe bil).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk ut vognene på simo.no

 

Må bare presisere at bunadsmodellen, marius og de andre sære vognene ikke er til salgs, men var kun til inspirasjon for de som lager vognene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke skjønner jeg hvorfor dere kaver dere sånn opp over barnevognsmodeller, og spesielt hva andre måtte mene, men... Oluf-designet var jo dritkult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke se noe annerledes med 2012 modellen??? Du har sett i riktig katalog?

Handlekurven ser forøvrig ut til å være sånn som den har vært noen år nå. Jeg har hvertfall lignende på min 2009 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13.12 var meg, gitt, luten! Lurte på om jeg skulle slenge inn en søknad om en ekstra unge når jeg så olufen. Det var så mye vognpes her i dag at jeg ble nysgjerrig. Tyder på overdose Sabeltann. Kabelsatan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det eneste som er annerledes på 2012 modellene er at håndtaket på understellet er blitt smalere, nå er håndtaket helt rett og tetter inntil vognen på siden, ikke utsvinget som på eldre modeller. Skulle ønske jeg hadde 2012 understeller fordi det utsvingte håndtaket er det eneste som har irritert med med vogna.

 

Når det kommer til utseende er vel den smaken som baken og funksjonen kommer helt ann på hvor man bor. Ikke alle steder en snerten liten Bugaboo funker, noen ganger må man ha en stor, god vogn... Emmaljunga er penere å se på enn Simo ja, men Simo er høyere og har større plass til ungen. Kjøper du Simo kombi for eksempel kan du gjøre om sportsdelen til en bag på 90++ cm. Det synes jeg er ganske viktig med tanke på at barna vokser som oftes ut av selve babybagen ved 6 mnd fordi da er blitt for store eller vil opp å titte. En bag luner bedre enn sportsdelen synes jeg. Måtte bare slå et slag for Simo her, selv om jeg har en mindre og lettere vogn til bruk på våren,sommer og høsten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe den Roald med pels rundt kanten var jo knall, men den bunad var rett og slett grusom, er det muligens 17 mai vogna??

 

Kommer til og gå dårlig med salget vil jeg tro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg skikkelig teit.... Går inn på simo.no - men kan ikke finne bunadsvognen og alle de andre vognene dere snakker om!

Kan dere ta en simo for dummys - sånn at jeg finner det :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...