Gå til innhold

Hvor kjøper/kjøpte dere mammaklær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kjøpte et par bukser og bh på H&M mens jeg var gravid. Ellers brukte jeg bare tunika/kjole og tights. Passet veldig bra for meg som hadde termin på høsten, trengte egentlig ikke noe gravidklær nesten i det hele tatt.

Da babyen kom ble det en del ammetopper på Babyshop og noen på H&M samt noen amme bh, fra H&M tror jeg. Ellers var det vanlige klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte helt vanlige klær jeg. tightser gikk det mye i, et par sånne haremsbukser, lange singleter og gensere, tunika og skjorter:-)

 

brukte det jeg hadde fra før+ kjøpte noe nytt, og siden det er vanlige klær er mye av det i bruk ennå, selv om ungen er et år, og kiloene er borte for lenge siden:-)

 

kanskje jeg er sær, men klær som kun kan brukes 3-4 mnd mens man har stor mage, er litt bortkasta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Droppet de tradisjonelle mammaklærne og kjøpte heller vanlige klær. Lange gensere, bukser uten knapper/glidelås. Tights, tunika, etc etc. Angrer ikke på det, liker klærne like godt i dag som jeg gjorde da :) (2 år siden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fint bruke vanlige klær.. :)

 

Jeg brukte vanlige klær frem til uke 38. Men hadde litt mammaklær da. Mest for at det var mammaklær. Haha. Jeg kjøpte de på HM. Også bestilte jeg en kjole og en pyntet topp fra Nelly.com i merket Mamalicious. De har veldig mange fine klær. HM har fine basicklær, mens Mamalicius er litt pyntet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...