Gå til innhold

Hva synes dere om å gi gavekort til julegave?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer litt an på..

 

Til personen som har alt, og ikke ønsker seg noe kan det være en grei gave, men vil gjerne være litt mer kreativ selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å gi gavekort. Jeg syntes det er bedre å gi (og få) penger. Jeg lurer på hvor mange av de gavekortene som går til spille og blir gratis penger rett i lomma på bedriftene. Og så er det trasig når det blir igjen en del, så får en tilgodelapp, og gjerne en som bare varer i et halvt år, så en må til slutt bare gå å ta noe for å bruke den.

 

Det er jo greit hvis en skal kjøpe noe dyrt og ønsker seg et gavekort på en konkret butikk. Utenom det syntes jeg ikke noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliter så med å finne gaver til tenåringer:-/

 

Det blir vanskeligere for hvert år! + at de ønsker seg kun det som er DYRT... Penger blir de alltids glad for, men det er litt "finere" med gavekort? Tenkte på et sånt gavekort som man kan bruke på hele kjøpesenteret...

 

Og som en liten overraskelse tenkte jeg å legge gavekortet i en fin boks, som jeg skal pakke inn... Da blir det litt mer spennende:)

 

Men kanskje jeg burde gå for penger i stedet? Hmmm.... Vanskelig dette..

 

 

Penger VS gavekort...

 

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å få gavekort!

 

Til tenåringer kan det være lit vnakselig å finne riktig butikk å gi gavekort fra, så jeg ville kanskje kjøpt et sentergavekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...