Gå til innhold

Nå har jeg kjøpt åtte strømpebukser og ett par vintersko til den nette sum av 295.-


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spiller det noen rolle? Til den prisen kan hun jo kjøpe andre ting også. Det er ikke alle dager man trenger ull. Eller reimatechonklesko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at barnet mitt får en fin vinter i skoene, selv om de ikke er fra Viking eller Reima, så det bekymrer meg ikke. :-) Strømpebuksene var bomull ja, men her bruker vi mye strømpebukser, så det gjør meg ingenting. Barna mine skal nok få ull til vinteren uansett. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips om strømpebuksene. Sko har vi bestillt fra spar kjøp, men må ut og ha noen ekstra strømpebukser. Ull har vi plenty av, men vi trenger jo bomull også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte forete regnvotter på ICA maxi til 40,- kr :) Veldig greit å følge med på slike butikker, de har noen gode tilbud fra tid til annen :) Og så kjøpte jeg mange julegaver på OBS, der hadde de sett med ullundertøy til 150,- :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne ha handlet inn sko for den prisen jeg! men jeg må ut med 700 kr pr par sko på vinter da barnet mitt har fotfeil og kun kan bruke Pony sko utover spesialsko :/

 

 

En trenger ikke ull og dyre sko, så lenge skoen er tørr og varm, så kvitter det hva navnet på den er, men de vil nok bli slitt mye fortere enn Pony, Ecco, Kivat osv, men til gjengjeld så bruker ungen skoen i en vinter før den er for liten da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant... De fleste barna bruker vintersko en sesong. Er da ikke vits med sko som varer lenger, siden sko ikke skal gå i arv.. Da er det bedre å bruke pengene på noe annet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm..kanskje turen går til ICA Maxi i morgen da:)

Heter merket outwear???

Var nemelig der i helgen å kjøpte en tjukk og god vinterdress til 199 kr!!:))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror kanskje skoene het MyWear, men jeg så dressene også, så det var ikke så dum pris på dem. Dress har vi fra i fjor da, så det sparer vi penger på i år. :-) Ja, sant det, regnvottene så jeg også, men det trenger vi ikke, så da droppet vi det for denne gang!

 

Skoene virket både fine og varme, og jeg tror ikke at barnet mitt kommer en fæl vinter i møte. :-)

 

Løp og kjøp, damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...