Gå til innhold

har jg rett til å reagere og bli sinna på broren min ?? Søstra mi fikk nettom en baby og ligger fortsatt på barsel og jeg fikk beskjed om å passe sønnen hennes på 3 år ,noe jeg ble veldig glad for ....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

siden hun alltid har passet mine barn når jeg har hatt behov for det ...

Gutten var hjemme hos meg ogg trivdes veldig godt og lekte sammen med mine barn på samme alder .. Så kommer broren min og sier at han har fått beskjed av min mor at han skulle hente gutten for han skulle overnatte hos henne . Jeg sa han ikke skulle ta barnet siden jeg har ansvaret for han ,men etter mye og men og noen løyner tok han gutten og reiste ..

 

Nå på etterkant sier min søster at min bror hadde sagt at han hadde tatt gutten fordi jeg allerede var så sliten med mine egne barn og at mine barn var syke så han ville ikke at gutten skulle bli smitta .. noe som ikke er sant ..

Han hadde også sagt at han hadde lånt bilstol av meg da han henta gutten , noe som ikke er sant .Jeg sa at jeg ikke hadde bilstol siden mannen hadde tatt bilen og at det da ikke var så lurt at han tok gutten ,men han gjorde det likevel ....

 

.... ja ja .... sinna akuratt nå , tok dette opp med broren min og han ble sur og sa jeg overreagerer ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor ringte du ikke mora di og spurte hvorfor hun hadde sendt han for å hente ungen???? og hvorfor i alle dager lot du han ta med seg ungen?? hadde jeg aldri godtatt uten å forhørt meg med alle parter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...