Gå til innhold

Hvordan godta ting man ikke kan endre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er høygravid. Vi har ikke fått noe som helst støtte fra familien. Da min svigerinne gikk gravid fikk hun både det ene og det andre. Det er alltid vi som stiller opp for familien. Hun har aldri stilt opp for noen..

 

I tillegg er min svigermor alkoholiker. Det har hun vært så lenge jeg har kjent henne. Egentlig vil jeg ikke ha noe med henne å gjøre, men jeg kan vel ikke nekte henne å ha kontakt med barnebarnet?

 

Kjenner jeg er litt små irritert på mine høygravide dager... Har mest lyst til å kutte ut hele familien..

 

Noen som har et råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har litt å si om det er din manns foreldre du snakker om, eller om det er dine egne.

Du kan forvente mer støtte fra dine egne foreldre enn fra dine svigerforeldre. Svigerforeldre syns av og til det er vanskelig å blande seg bort i det svigerdattera gjør, og at hun helst vil ha kontakt med sin egen familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du egentlig med "godta ting man ikke kan endre"? Kan ikke se hva du mener utfra innlegget egentlig.

 

Om det er den farmoren, så trenger du ikke la ungen din ha noe med henne å gjøre. Hun har ingen rettigheter til sitt barnebarn. Mine barn har en farfar som er alkoholiker, og han er mer eller mindre ute av livet deres. Dvs... han er der ved større anledninger, men er egentlig ikke noen bestefar.

 

Hva din svigerinne har fått eller ikke fått, er da ikke noe å bry seg med, dersom dere ellers klarer dere greit, eller egentlig ikke kan forvente noe som helst av den eldre generasjonen..... Ikke noe å bry seg med, med andre ord:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...