Gå til innhold

Æsj.. Jeg angrer på vognvalget mitt..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er vi to. Jeg har Mondial duo. Ønsker meg TFK jogger twist. Skal vel holde ut denne ungen, men nestemann får TFK, det er helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva det heter understellet, men det er av den sorten med teleskophåndtak.. Ser mest på det faktuk at city crossen er mye lettere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

City Crossen er knallgod og lett som ei fjær, super fjæring og vendbar sportsdel- alt man kan ønske av en barnevogn spør du meg:) City bagen er stor og romslig, ikke noe problem med den, selv med vinterpose!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har gjort et bra valg. Du har kjøpt en kjempedeilig babyvogn, med stor og lun bag. Har hatt City cross, til neste baby skal jeg ha Edge duo eller Mondial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv mondial duo og har vært kjempe fornøyd.Har også hatt lyst på city cross'en, men liker godt at mondialen er så høy som den er..city cross vogenen er ganske lav syns jeg,så er ikke sikker om mannen hadde vært så fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

City cross har ikke luftdekk. På dyp og ekkel snø gjør dette den tung å trille og noen synes den sklir for mye på snøen (ellers er den fin å trille, på brøyta veier går det greit). Slik er det aldri med vogner med luftdekk. Vet om de som har byttet bort city cross bare på grunn av det. Dessuten er det en del som føler at City bagen blir i minste laget. Anbefaler deg å google det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, City cross er ikke bedre på dyp snø enn vogner med lufthjul. Har testa lufthjul og City cross side om side på ekstremt snøføre og jeg kan love deg at City cross tapte. Ei flott vogn på alle andre måter, men akkurat DER er den ikke blant de beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg kjøpt City cross så kunne ikke barnet mitt ligget i vogna på vinteren med en voksi pose. Den er rett og slett for liten, og barnet for lite til å kunne sitte til vinteren som kommer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men barnet trenger jo ikke sitte fordi om man går over til sportsdel. Den har jo full liggestilling! Og sportsdelen er kjempelun, så det er overhodet ingen problem om bagen skulle vise seg å være litt liten. Dessuten er voksiposen helt enorm, alle vognbager blir fort for små til den posen. Så ville heller gått for en annen pose enn Voski classic (f.esk Voksi urban eller Easygrow).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt vognpose da!!! Voksiposen er jo ENORM, og gjør at de fleste bager fort blir for små.. Prøv heller Odenwalder f.eks, da er City Bagen mer enn stor nok!! (begge barna mine brukte City Bagen lenge, helt til 8-9 mnd...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, press nå barna deres oppi en liten vogn dere.. Min gutt får i alle fall god plass og en skikkelig vognpose.

Ser City Cross bagen er 75 cm, gutten min på 7 uker er 62 cm nå... Jeg er glad jeg valgte Edge Duo, for med City Cross ville han endt opp med å ligge med beina utenfor når han er 6 mnd gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tittet litt inne på emmaljunga.no. Kanskje jeg bare skal kjøpe nytt understell til vognen? Det er jo flere der som kan "knekkes" ned slik som på city crossen.. (og det ene alu understellet veier mye mindre enn det jeg har..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...