Gå til innhold

Hallo...fastlegen ringte meg nettopp...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og siden det var så lenge siden jeg sist hadde vært inne til kontroll ville han ha meg inn for en ny time snart...Er dette virkelig vanlig praksis? Trodde det var utelukkende opp til hver pasient å bestille time jeg? Noen som har opplevd det samme? Merkelig synes jeg. Har ikke vært syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det har aldri skjedd meg heller. Kanskje han hadde lite å gjøre og trenger pasienter til behandling?

 

Men hvorfor ikke? Vi får jo innkalling til tannlege. Hadde synes det var greit med en sjekk. Går jo ikke til legen med mindre du er syk, men kan jo være greit å få en sjekk av og til.

 

Jeg jobbet på båt tidligere, og måtte gå til sjømannslegen hvert 2. år for å få helseattest. Måtte komme med urinprøve + de stakk meg i fingeren. Ellers var det bl.a syns - og hørseltest. Synes det var helt greit eg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har seriøst ikke fått innkalling til tannlege heller som voksen jeg altså. Er det vanlig? Barn får jo det, men er ikke det bare opp til man er 18?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bli kunde hos en tannlege "fast-tannelege" på en måte, og be om å få innkalling.

 

Det er den eneste måten jeg kommer meg til tannlege jevnlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da jeg ble 18 ba jeg om å få innkallelse til tannlege en gang i året. Det er vanlig.

 

Ang legen som ringer... har jeg aldri vært borti før, har heller aldri hørt om det. Hva var det i så fall han ville følge opp? Er du gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...