Gå til innhold

Hva kan du anbefale av babyutstyr på IKEA?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil ikke anbefale lammeskinnet i alle fall, det er stivt og dårlig synes jeg..

 

Men møblene, sengetøy, teppe, stelleunderlag m.m. er bra det er masse bra babyutstyr der generelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lammeskinnet skal ikkje brukast til babyar, då det ikkje er teke omsyn til det under garvinga med sterke kjemikaliar. Me har babystolen, som er genial å ha med seg på tur, badebaljen med sklisikring, og diverse barnesikringsutstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye erfaring med det, men jeg vil IKKE anbefale sprinkelbeskytteren hvertfall, den er totalt håpløs. Heller ikke barnestolen til daglig bruk, greit som en reservestol da... Synes heller ikke barnebestikket og tallerknene der er spes gode (vanskelig å spise med)

 

Har sprinkelseng derfra, er fornøyd med den, bakdelen er at det ikke er standars norske mål på senga og sengetøyet, så man MÅ kjøpe laken og sengetøy fra IKEA for at det skal passe. Alt annet blir for lite, hvertfall av stretchlaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har de ikke gjort på mine! De er altfor små, og IKEA sier selv at de har andre mål... Altså, de går på, men de sitter absolutt ikke fint eller bra, mens IKEA sine laken er helt perfekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hensvik og Lesvik serien er jeg veldig glad i :) Stellebordet fra Lesvik er nydelig og veldig praktisk :D Hensvik er mer feminint med hvite farger og runde kanter på pynt osv, men det fungerte perfekt til vår lille gutt :) Det geniale med både Lesvik og Hensvik er at man kan ta av en side av senga og bruke den som en lav dagseng når barnet blir eldre, så man trenger ikke å kjøpe en juniorseng men kan gå rett over på en vanlig enkelseng når barnet blir for stort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke 120 cm standard lengde på barnesenger? Jeg har ingen laken fra ikea, men har aldri hatt problem med at stretchlaken fra f. eks princess og kid ikke passer. De sitter perfekt. Har forresten Hensvik sengen. Ellers vil jeg gjerne anbefale soveposene fra Ikea. De er supre, siden de ikke har trykknapper på skuldrene. Vi kunne ikke bruk de som hadde det, da "presset" jenta vår seg ut av den. Hun hadde en tendens til å ake seg oppover i sengen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dyner iallefall! De har andre mål på dynene sine sånn at du må kjøpe alt av sengetøy på IKEA.

Sprinkelseng og stellebord ville jeg kjøpt på IKEA, har hensvik serien.

Håndklær, kluter, smekker, badebalje, pledd,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...