Gå til innhold

Mannen min ble 30 på søndag, han hatet gavene fra meg...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han har alltid mye han har lyst på, men aldri i verden om han godtar å få disse tingene i gave. Siden hans eneste hobby og interesse er pc og online spill er han heller ikke verdens enkleste å kjøpe gave til..

 

For litt siden ble headsettet hans ødelagt. Så jeg kjøpte et gavekort på spaceworld til han, slik at han kan kjøpe et nytt. Kjøpte også nytt kjede til et smykke han er glad i siden det forrige røk.

Han er veldig glad i parfymer, så kjøpte en ny til han så han kan variere litt.

 

Han hatet gavene. Og greit nok, de var ikke så veldig oppfinnsomme. Men det er ikke lett å kjøpe noe til han, siden han aldri blir fornøyd. Ender da alltid med å kjøpe noe han trenger, og selv da er det galt.

 

Er det noen som har tips og ideer om hva jeg kan kjøpe til han i stedet for gavene han fikk på søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke det virker særlig sympatisk å "hate" gavene sine. Og jeg skulle ikke kjøpt nye til ham.

 

Hvis det er noe spesielt han ønsker seg, så kan han vel si noe, eller gi deg en ønskeliste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig til å være 30års gave ja..

Fotballkamp med hotellovernatting? to billetter, så han kan ta med en venn.

Billetter til show med overnatting.

Hotellweekend

Kurs av noe slag

Fallskjerm/strikk hopping

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke penger til slike gaver, og dessuten misliker han alt som har skjer utenfor husets vegger..

 

Men kan prøve med hotellweekend, takk for tips :-)

 

Vet at gavene er kjedelige, men gir på en måte opp nå han blir misfornøyd hver gang.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke oppfinnsomt nei, men ærlig talt? Man viser ikke skuffelse, En mann som ikke har lært det innen fylte 30 år fortjener et kurs i folkeskikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen..

Har tidligere prøvd med oppfinnsomme gaver, men disse er endt i søpla. (billetter til diverse revyer og fotballkamper).

 

Ønskeliste får jeg ikke, han er rett og slett litt vanskelig.

 

Jeg får spare opp litt penger og prøve på ny :-)

 

Nok en gang tusen takk for at dere tok dere tid til å svare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAmmen da får han ta det han har fått, er ikke din feil at han er vanskelig! Hvis han ikke vil ha det, så får han la vær å bruke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ser den ;-) Ikke noe kjekt når det ikke blir godt mottatt.

Men se om du finner en rimelig hotellhelg. Da kan jo du også være med ;-) Tror det er på høy tid å "sparke" han utenfor de fire veggene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han der hadde aldri fått noe flere gaver av meg i hvert fall!

Skaff dere et fadderbarn og send penger til dette i stedet. Er jo å kaste penger ut av vinduet det dere driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kanskje feil å gi han ting han ville kjøpt seg likevel.

 

Jeg ga min mann en sum som han kunne kjøpe seg noe ekstra. han kjøpte seg ei fiskestang( enda en).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nå ble jeg faktisk lei meg når jeg ser hvor dum jeg er. Jeg kan gi han en sum neste gang så kan han kjøpe det han vil..

 

Laget til selskap for han med full middag (biffgryte med rødvinsaus, grønnsakerog poteter, og hjemmelaget sjokolademousse til dessert) og kaker. Så håper i hvertfall dagen hans var fin selv om gavene ikke var kjekke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ALDRI kjøpt nye gaver. Enten så får man si hva man ønsker seg eller så holder man kjeft.

MAKAN TIL UTAKKNEMLIG TYPE!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjarmtroll han mannen din. Min mann forventer aldri noe og oppførere seg aldri sånn. Huff så slem han er. hadde kasta han ut. det hadde vært en passende gave.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit du....du virker litt dumsnill i mine øyne. Jeg skjøenner at du vil at han skal få noe han liker. Men pokker da, her syntes jeg du har prøvd mer en nok! Og med den oppførselen hans, hadde jeg gitt klar beskjed om at neste gang blir det INGEN gaver! Det virker ikke som om han hadde likt NOE av det du hadde gitt han uansett. Ser jo du har prøvd før...uten hell.

 

Jeg ble selv 30 i år, min samboer gjorde som vanlig ikke mye ut av det. Men igjen jeg blir da for ikke sur, og "hater" ikke det han kom hjem med!!

 

Han må se seg i speilet, å spørre seg hva som er viktig her i livet!

Bortskjemt liten unge spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvifor i all verda skal du gje meir gåver til den utaknemmilge fyren??

I så fall måtte det ha vore forslaget om hotellovernatting, sidan då hadde du og fått glede av det :) Han fortener ikkje meir presangar!

Kva geniale ting er det han kjøper til dine bursdagar då?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...