Gå til innhold

Kan man kun teste på morgenurinen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter fødsel for ca 6 mnd siden, har jeg hatt veldig ustabil mens. Det startet med 28 dager syklus, neste var 38 og i dag er jeg på dag 47 etter mens. Er veldig kvalm (er på den måten jeg har "oppdaget" de andre graviditetene), har hatt mensmurringer til og fra de siste ukene. Litt stikninger i magen, og de siste dagene har jeg spottet bittelitt brunt.

 

Har ikke komt meg på butikken de siste dagene, men i dag kommer mannen hjem og han kjøper en test på veien.

 

Så da er spørsmålet om jeg kan teste i ettermiddag? Hvis ikke må jeg jo gjøre det i morgen tidlig, og tanken på å gå på jobb hvis jeg er gravid er ganske skummel:)

 

Jeg vet ikke om jeg håper på positiv test eller ikke..... er skikkelig skummelt dette:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er best å teste på morgenurinen for da er nivåene høyest. Særlig om du er tidlig ute med å teste. Kjipt om du tester nå og så viser den falskt neg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, det er jo antallet timer uten å tisse som er poenget. ettersom jeg tisser sikkert 4 ganger iløpet av natta, og høyden 1 iløpet av en dag på jobb, så er det like greit å ta det på dagtid. skal visst helst være 5 timer siden forige gang du var på toalettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...