Gå til innhold

Frisørangst


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir aldri fornøyd etter frisørbesøk, ser kanskje bra ut når jeg sitter i stolen nystylet, men når jeg kommer hjem så synes jeg det ikke er så fint likevel. Alltid vært sånn, så nå har jeg ikke vært hos en frisør på lengelenge.

Har veldig glatt og slett hår og spiss form på toppen av hodet, så langt hår = flatt og kjedelig. Kortere hår er veldig vanskelig å style pga håret er så glatt, har heller ikke tid til å bruke 30 min på å delje diverse remedier i håret. Får jeg det stylet fint, så faller det fort ned igjen.

Blir gal snart. Var greit da jeg jobbet med mat og gjemte meg inni en kokkelue, men har byttet jobb pga kroppen min ikke tålte belastningen fra en sånn jobb. Vil så gjerne se fresh ut, klærne har jeg jo, bare hodet som ikke passer inn.

 

Vurderer å klippe av håret og bruke parykk ;) Noen tips til frustrerte meg?

 

(jada jeg vet det er verre problemer her i verden)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men dersom det er stritt, er sprayvoks perfekt! Problemet med skum og andre volumprodukter, er at de ofte veier for mye, og knekker etterhvert som timene går. En voks legger seg innimellom hvert hårstrå, og bygger fylde.

Få frisøren din til å forklare hva som blir gjort. Husk at føhneren er din beste venn! Du vil aldri få samme resultat, om du ikke føhner håret helt tørt!

Når du er hos frisøren, vær tydelig på hva du ønsker, forklar problemene dine. Ta gjerne med bilder, men husk at vi jobber kun med hår, du blir ikke personen på bildet;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke den som finner et bilde av noen med pent hår, jeg vil bare ha noe som passer meg utseendemessig :)

 

Men skal sjekke ut hva den sprayen er for noe, må nok luske avgårde å få håret klipt for nå ser jeg ikke ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for din egen del du kan ha med bilder. Mange av mine kunder syns det er vanskelig å forklare hva de fakisk ønsker. Da er ett bilde god hjelp;)

Det er oftest kommunikasjonen som svikter ved ett frisørbesøk...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...