Gå til innhold

Endelig bilder av meg på slankebloggen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

 

Flott blogg dere har.

 

Må si du er tøff som legger ut disse bildene. Jeg har ikke sett ett mannfolk etter en slik operasjon før, så dette var veldig interessant. Kommer helt klart til å følge dere. Lykke til, dere og.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også si jeg synes du er tøff! :-)

 

Ønsker deg lykke til med operasjonen og tida etter, dette er starten på ditt nye liv som mer lykkelig i egen kropp.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:-)

Ja, dere skjønner kanskje hvordan jeg har gruet meg for å legge ut bilder av meg. Men det beste er at Stig elsker meg til månen og tilbake som han sier, uansett hvordan jeg ser ut. Jeg sa i sted at vi kunne like godt hvert siamesiske tvillinger for så mye kroppskontakt har vi. Han elsker å klemme og holde rundt meg. Verdens beste kjæreste:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du var flott jeg.

Frodige kvinner er det peneste jeg vet.

 

Men jeg hadde problemer med å lese teksten ... var litt for mørk font på det mørkegrønne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere begge tydeligvis er overvektige reagerer jeg litt på at du lar 7-åringen spise tre ganger så mye som sin far? Og hvorfor i alle dager er det livsnødvendig med halve porsjoner på Egon og Big Horn? Kanskje en livsstilsendring er på sin plass.. Det hjelper lite å bare knytte magesekken... Men lykke til! Det er jo et stort og slettes ikke enkelt inngrep du skal gjennom. Krysser fingre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

7 åringen spiser normale porsjoner han. Det sier kanskje litt om hvor lite mat Stig spiser? Eller andre som er operert?

 

Eller hvorfor vi har rett på halve porsjoner? Dette er livstilsendringen.

Magesekken blir ikke knyttet opp. Det er Gastric Banding.

 

Dette er Gastric Sleeve og der fjerner de 90 % av magesekken.

Ja, det er et stort inngrep, og vi er heldig som får det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du hadde syntes at det hadde hvert litt kipt å spise en sviske av svineribbe i julen og så var du allerede stappmett.

 

Jeg er operert og er fullstendig enig. Vi kjemper kampen for å betale for det vi spiser.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så supert at du får slankeoperasjon og gleder deg til den! Men bare en liten ting.. jeg har vært borte i folk som har blitt operert som likevel har blitt overvektige igjen etterpå, vet ikke hva slags operasjon det var da.. Og så er det noen som nærmest angrer over operasjon, fordi de resten av livet vil slite med magesmerter og nesten ikke tåle å ha i seg noe mat. Jeg skjønner og forstår likevel valget ditt, så dette er ikke noen kritikk. Jeg vet også hvor vanskelig det er å gå ned i vekt. Jeg har vært jojoslanker i over 10år. For 1,5 år siden veide jeg 116kg, og tipper jeg ikke var så veldig ulik det bildet av deg, er 170 høy. Jeg måtte gjøre noe, var deprimert og i elendig form, så jeg meldte meg på Easy Life, og gikk ned 36kg på 7-8mnd, og det var ikke vanskelig heller. I dag veier jeg rundt 80 kg, skulle gjerne gått ned mer, men sliter med å klare resten. Men formen kan ikke sammenlignes med før, bruker normale klær og er i god form :) Jeg er veldig glad og stolt over at jeg har klart dette uten å måtte påføre kroppen min en slankeoperasjon. Forteller det derfor videre.. Skjønner som sagt valget ditt, men det er mulig å få til dette uten noe så drastisk som en operasjon også.

 

Uansett. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det nytter ikke bare å bli operert. Da driter en seg kraftig ut.

Jeg har gått på alle kurer og piller som finnes, og det eneste som virket på meg var Reductil. Gikk ned 15 kilo på 3 mnd. Så trakk de den fra markedet. Jeg var ganske så fortvilet kan du tro. Sammen med mange andre. Og jeg har holdt vekten etterpå. Men jeg har jo mange kilo igjen da.

Alt annet enn Redictil la jeg på meg igjen etterpå kur slutt.

Magesmertene ved denne operasjonen kommer ikke av selve operasjonen, men pga at en ikke lærer seg å spise i bitte små mengder, og veldig veldig sakte.

 

Alt dette er jeg forberedt på. Stig har tatt den, søsteren hans har tatt den for 2 år siden, og min bror søkte faktisk i går. Han blir søkt inn på hastesak, pga 160/100 i blodtrykk og hjerteinfarkt. 39 år gammel.

 

Vi kan risikere å legge på oss igjen ja, om dette er pga genene, eller om vi ikke endrer livsstilen.

 

Nå spiser jeg faktisk salat 2 ganger dagen, masse kylling/fisk og grønnsaker. Jeg spiser ikke snop, men drikker Pepsi Max. Ca 1 1/2 flaske til dagen.

 

Jeg skal klare dette og legen på Voss sa at jeg var veldig godt forberedt, både psykisk og fysisk.

Jeg er klar over risikoene, men dette er siste utvei for meg.

 

Dette skal jeg klare, og jeg skal bli slank, og holde meg slank her etter. Jeg har lært på den harde måten. Dette kommer ikke til å bli lett, men det er min egen feil og det er jeg som må leve med evt smerter og andre problemer i ettertid. Det skal jeg klare bare jeg kan leve et normalt liv med ungene mine og være den moren de fortjener.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:-)

 

Men jeg ser jo selv hvordan jeg ser ut og hater kroppen min.

Nå skal jeg fikse den. Trene, trene, trene og spise riktig og lite og ofte.

Ikke drikke sammen med maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er kjempemotivert til dette, så stå på, dette klarer du :)

Du kommer nok til å nå målene dine :)

Jeg som har gått på easylife over.. etter x antall slankeforsøk, så hadde det nok endt med operasjon for meg også, hvis ikke easylife hadde virket, så jeg forstår deg godt :) Det er godt å være i bedre form, både for sin egen del og ungenes del, så du må se fremover og glede deg til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...