Gå til innhold

Gå inn eller stå ved døra? Hva gjør dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Om han henter eller leverer ungen/ungene hos eks. Går dere inn, eller står dere ute ved døra?

Respektere at partneren vil man skal klare å hente levere uten å gå inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henter og leverer barna som regel på skolen, men går inn og inviterer inn ved hjemme leveranser/henting. Barna behøver ikke tro at mor eller far ikke er velkommen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står bare ute når jeg henter/leverer hos faren. Han har aldri bedt meg inn, så da står jeg ute.

 

Hos meg kommer han som regel inn med tingene, også ber jeg han inn noen ganger. Men som regel drar han igjen etter få minutter, så da blir det ikke tid til å komme innenfor døra.

 

Tror ikke datteren vår tenker noe over dette, da det er sånn det "alltid" har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når pappa har hentet meg og søskene når vi var små var det alltid inn for en kaffekopp og gjerne en matbit. Som de sa selv, de var skilt og ferdig med å krangle. Jeg er pga den holdningen "ett lykkelig skillsmissebarn". Mamma og pappa har aldri sagt ett stygt ord om hverandre så vi barna hørte det. Og DET står det respekt av! Man må kunne forholde seg høflig tilhverandre når det er barn i bilde. Har selv barn med en drittsekk, men svelger mange kameler så barnet ikke skal få tildelt en mening om pappaen fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...