Gå til innhold

Skal vi lage BIM gruppe i Arendal/Grimstad


williamw

Anbefalte innlegg

Venter barn nr 2 i mars/ april. 12. Erfaringsmessig er det kjedelig å henge hjemme i månedsvis etter fødsel, tar derfor initiativ til å lage en BIM gruppe i distriktet;) er noen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Synes også det hadde vært en veldig god ide! :) Har aldri vært med på BIM treff før, men har veldig lyst :) Har termin 1. April og bor i Arendal, men er også kun 19 år og jeg vet ikke helt hvilken aldersgruppe som pleier å dra på sånne treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noen spesiell aldersgruppe for dette. Tror det varierer veldig. Men jeg har heller ikke vært på BIM treff før. Er første baby og jeg er selv 28 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forresten 29 år... Selv om alder ikke har noe med alder å gjøre,heller det at vi har det til felles at vi rundt samme tid får barn og kan treffes og dele erfaringer,søke råd, komme oss ut fra vår egen stue og møte andre voksne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra da. :-) Hadde jo vært koselig om det var litt flere som meldte intr. men det er kanskje ikke så mange som er inne på denne siden?.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er ikke gravid, men har en sønn på 14 mnd og er nyinnflytta i Grimstad. Hadde vært hyggelig å bli kjent med andre med små barn, så det er bare å gi en lyd hvis noen har lyst til å bli kjent med oss også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :-) Så koselig. Jeg har ingen små barn enda, men hadde vært koselig å blitt kjent. Hva fikk dere til å flytte til Grimstad da? Jeg er heller ikke fra Grimstad, men flyttet hit for 5 år siden da jeg begynte på skole her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et hyggelig svar å få :) Jeg kommer fra Oslo, men har bodd i Bergen i 8 år. Mannen min er sørlending, og vi hadde lyst til å slå oss til ro i nærheten av besteforeldre m.m. Kom flyttende på lørdag, så er ganske fersk i byen ;) Jeg er forresten 27 år. Hva har du studert her? Du trives tydeligvis, siden du har blitt værende? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel alltid greit å kunne være i nærheten av besteforeldre og sørlandet er jo veldig fint da. Nå har vi hatt en dårlig sommer i år, så nå kan det vel bare bli bedre. Åhhh ja da har du jo akkurat flyttet hit :-) Jeg studerte dataingeniør på UiA, så var ferdig der for to år siden og da fikk jeg jobb rett etter det, så da ble det til at vi ble boende her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Vi har vært heldige med været etter at vi kom flyttende, og jeg kan love deg at det er tusen ganger bedre enn i Bergen ;)

 

Lyst til å treffes i neste uke? Tirsdag, onsdag eller torsdag? Dere skal få lov til å ha gravditreff uten meg ;) Var jo ikke meningen å kuppe tråden :P Men hvis noen vil treffe meg¨utenom, er det koselig :)

 

Ha en super solskinnsdag!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hvor mange er minimumsantallet på personer for at det skal bli et BIM treff? Hadde vært morro å fått være med på et liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i Grimstad og venter barn i juni så det hadde vært koselig med et BIM treff i traktene her også. Har en nydelig sønn på 2,5 år fra før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei dere.

Nå har det gått en tid og alle har fått litt kul på magen og noen kilo ekstra. Jeg foreslår et treff eksempelsvis onsdag 25. Januar kl 10.00 på Platebaren i Grimstad. Vet at de fleste jobber dagtid, men dette er da altså et forslag:)

Selv er jeg 30 år, vennelaus og innvandrer til byen:) hehe, håper noen joiner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne kommet men jobber typisk til 5 hver eneste dag..... Kveldstid eller helger passer best for meg. Hadde vært moro å blitt kjent med noen kommende mødre i Grimstad!! :) Venter første i slutten av april. 27 år. Håper noen er interessert i et treff og kanskje har noen gode forslag til hvor man kan møtes!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å lage en facebook gruppe for oss i nærområde? Lettere å holde kontakt og så kan vi se hvem hverandre er? :) Jeg vet ikke hvordan jeg jobber den 25. Er sykepleier så har turnus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt ny her:) vet ikke om dette innlegget kommer på riktig sted en gang x), men jeg er gjerne med på bim treff i Grimstad! Jeg venter første barnet i juni:) En facebook gruppe hadde jo vært knall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Da lager jeg en hemmelig facebook gruppe for oss i Aust Agder :) Kan dere som vil bli invitert til den sende meg en pm med navnet deres?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...