Gå til innhold

Jeg er 26 år og har hatt sex med 20-25 stykker,


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt 3 langvarige forhold. Har ikke vært singel siden jeg var 15 år ca. Så hvor jeg har fått alle disse sexpartnere fra måtte gudene vite.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er mange. Ser ikke greia med å ha seg med "gud og hverman" bare fordi man kan. Men det er meg. Du spurte og jeg svarte;)

 

Hva synes du selv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke at HI spurte hva dere synes om å ha seg med 20-25, hun spør om det er få eller mange. Tror det er litt mange, men innenfor et slags normalområde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor lenge du har vært i forhold.. selv harde hatt sex med i underkant av 15 stk, er 27 pr. Synes selv det er litt mange, fordi jeg har vært i forhold de siste 7 årene. Alle sammen var mellom 18 og 25, men jeg angrer ikke, og faktisk var det bare ett par av dem som var one night stand...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs hvordan det er fordelt på årene. Du kan jo ha hatt halvparten på et år, og resten fordelt. Eller ha hatt f. Eks to i året. Det er store forskjeller på dette, og på når første gang var. Hvis du var 23 når jomfruturen var, så blir det også en forskjell. Så hvis jomfruturen var når du var 16, så er det ikke mange.

 

Jeg er 23 og har hatt 8 sexpartnere, men fra jeg var 18 har jeg hatt den samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...flere enn Diana og færre enn Madonna, som det ble sagt i en berømt film.

 

Det er ikke få, og kommer litt an på hvordan man ser på det, det viktigste er vel om du selv er komfortabel med disse opplevelsene.

 

Jeg hadde endel partnere selv før jeg slo meg til ro, mye grunnet min egen usikkerhet. Angret på noen av disse, men fant til slutt ut at man ikke kan gå og angre på dette videre, heller da ta lærdom og leve slik man ser for seg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt sex med flere enn deg, HI- og det er ikke noe jeg skjemmes over i det hele tatt. Hvem har rett til å dømme meg for det? De som dømmer, har vel gjort andre ting som jeg kunne dømt dem for- men hvorfor bry seg om slike ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er mange.. men så er jeg 29 år -har hatt meg med 55 stk. har vært singel hele livet bortsett fra et forhold på 2 år.

Antallet er jevnt fordelt over 13 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Synes det var mange men så har jeg bare hatt 2 selv da. Vil tro det blir delt inn sånn egentlig. Vi som har hatt få vil gremmes av slike tall, men slike som 12:44 synes det er ok tall. Det er jo dere som har hatt mange som vet selv om det er mange eller for lite. Vil du ha 20 til eller håper du at nestemann blir siste?

Er vel naturlig at det blir slik når man ikke er i langvarige forhold tror jeg (- som er uten erfaring hehe:P)

Men siden jeg har liten erfaring på området så lurer jeg på en ting, HI og 12:44, husker dere alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om HI er mann er det da mange??

 

Jeg synes ikke det er mange, selv om jeg har "bare" har hatt 16 og jeg er 27.

 

Merkelig at om menn har hatt mange damer så er det status, men om en dame har seg med mange menn så er hun et ludder.

 

Om du ikke skammer deg HI så har ingen rett til å fortelle deg at antallet ditt er for stort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få er det iallefall ikke:)

 

Om du spør meg, er det mange, men det er sikkert fordi jeg bare har hatt et par selv - og jeg er 40.

 

Det viktigste er vel hva DU synes - syns du det er akkurat passe, så er det vel det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ville kunne jeg og hoppa i seng med mangen. Men sjønner ikkje poenget. Men fort gutta slavrer om slikt Å DER ER HO SOM HAR LIGGET MED DEN OG DEN OG ETC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker alle- og navnet på alle :)

Mange har vært slik date-opplegg,men ikke noe forhold, å jeg angrer faktisk bare på et par-3 stk.

Har bodd i 3 forskjellige byer i mitt voksne liv- mine venner vet om dette og jeg skjemmes ikke- bare liker sex :)

 

12.44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner ikke poenget??

Det er vel fordi man liker, og har lyst på sex selv om man ikke har fast partner?

 

Skjønner ikke problemet. Når man er i fast forhold skal man liksom ha mest mulig sex, hvis ikke er det et problem. Og når man er singel skal kan liksom leve i sølibat?

Enten er man glad i sex, eller så er man det ikke. Tror menn som velger de mest pripne og jomfruelige damene gjør seg selv en bjørnetjeneste på sikt gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...