Gå til innhold

Huff- vet jeg må ringe tannlegen og få time, men tør ikke:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har tannlegeskrekk og gjør det jeg kan for å unngå besøk dit..

Nå er det 3 år siden sist og da måtte jeg rotfylle en tann og fikk kjeft av tannlegen. Han var rett og slett sur og oppgitt mot meg.

Jeg er voksen så jeg skjønner jo faktisk at det er lurt å dra til tannlegen oftere, men jeg er rett og slett så redd at jeg ikke gjør det:(

Nå har jeg heldigvis veldig fine og hvite tenner så alle tror nok at jeg er ofte hos tannlegen, men det hjelper jo ikke når jeg ikke er det!

Nå kjenner jeg at jeg nok har fått et hull i en tann, så nå MÅ jeg jo, men lurer på om jeg skal bytte tannlege.

Kanskje det kan bli en bedre opplevelse med en ny tannlege der jeg forteller hvor redd jeg er?

Ååååhhh-håper jeg tør å ringe i morgen altså! Vil ikke få tannverk!!

Andre som har det slik?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bytt tannlege!!! Det er så mange fine tannleger der ute som gjør det hele til en så behagelig som mulig opplevelse. En tannlege som kjefter på deg fortjener ikke en ny sjanse.

 

Hvor bor du hen da, HI? Kanskje noen her har tips om en god tannlege i ditt distrikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får Diflucan tabl av min tannlege, blir så fjern at jeg ikke bryr meg om hva hun holder på med. Ulempen er at man må ha noen til å kjøre, men vel verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Da skal jeg manne meg opp og ringe en _dame_ jeg har fått anbefalt av en venninne:)

Diflucan- er det noe "alle" tannleger har i skuffene sine? Hørtes jo fantastisk ut!

Sitter faktisk å smiler her jeg nå:)

Håper jeg klarer å holde på denne følelsen til i morgen! Bytte ut med den følelsen jeg fikk forrige besøk hos tannlegen- følte meg bare såååå liten og dum:(

Igjen-tusen takk!

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du komme deg til Trondheim?

 

På Trondheim Tannlegesenter på Leuthenhagen/Sentrum er dem mange svensker og en norsk tannlege.

 

Han norske der er EKSPERT på folk som ikke har vært til tannlege på de siste tredve år ;)

 

Han bruker først bedøvelsesspray enten der det er nødvendig eller der du vil før han begynner å gjøre noe som helst. Han bruker også en spesiell teknikk for å sette sprøyter.

 

Han er så super at han til og med jobba overtid for å bli ferdig med det største to problemene mine. Ikke kjefter han. Ikke kommer han med noen moralpreken.

 

Han er bare så søt og kjempeflink at han burde vært på blå resept for oss med tannlegeskrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes jo flott ut, men det er dessverre litt for langt til Tr.heim... Bor i Porsgrunn;)

Huff- tannleger burdei kke hatt lov til å være sure og kjefte på pasientene! Nå har jeg alltid gått til menn, så håper liksom at en dame kan være litt mer "følsom" og forsiktig;)

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk faktisk 12 år (!!) uten tannlegebesøk før jeg mannet meg opp i fjor. Jeg har alltid hatt sterke tenner, så jeg orket ikke å kaste bort penger hvert år..så plutselig gikk åra;)

 

Anyways. Jeg har vært redd i 2 år for å bestille time, siden det gikk så lang tid fra forrige gang.

Men var heldig og fikk verdens beste tannlege - og alt jeg husket var vondt før, fantes ikke vondt lengre. Kjente ikke sprøytestikket engang:)

 

Hadde bare 3 hull også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...