Gå til innhold

Huff- vet jeg må ringe tannlegen og få time, men tør ikke:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har tannlegeskrekk og gjør det jeg kan for å unngå besøk dit..

Nå er det 3 år siden sist og da måtte jeg rotfylle en tann og fikk kjeft av tannlegen. Han var rett og slett sur og oppgitt mot meg.

Jeg er voksen så jeg skjønner jo faktisk at det er lurt å dra til tannlegen oftere, men jeg er rett og slett så redd at jeg ikke gjør det:(

Nå har jeg heldigvis veldig fine og hvite tenner så alle tror nok at jeg er ofte hos tannlegen, men det hjelper jo ikke når jeg ikke er det!

Nå kjenner jeg at jeg nok har fått et hull i en tann, så nå MÅ jeg jo, men lurer på om jeg skal bytte tannlege.

Kanskje det kan bli en bedre opplevelse med en ny tannlege der jeg forteller hvor redd jeg er?

Ååååhhh-håper jeg tør å ringe i morgen altså! Vil ikke få tannverk!!

Andre som har det slik?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bytt tannlege!!! Det er så mange fine tannleger der ute som gjør det hele til en så behagelig som mulig opplevelse. En tannlege som kjefter på deg fortjener ikke en ny sjanse.

 

Hvor bor du hen da, HI? Kanskje noen her har tips om en god tannlege i ditt distrikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får Diflucan tabl av min tannlege, blir så fjern at jeg ikke bryr meg om hva hun holder på med. Ulempen er at man må ha noen til å kjøre, men vel verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Da skal jeg manne meg opp og ringe en _dame_ jeg har fått anbefalt av en venninne:)

Diflucan- er det noe "alle" tannleger har i skuffene sine? Hørtes jo fantastisk ut!

Sitter faktisk å smiler her jeg nå:)

Håper jeg klarer å holde på denne følelsen til i morgen! Bytte ut med den følelsen jeg fikk forrige besøk hos tannlegen- følte meg bare såååå liten og dum:(

Igjen-tusen takk!

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du komme deg til Trondheim?