Gå til innhold

Han her kunne jeg lett vært utro med!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunne nok vært litt vanskelig å si nei ja... i hvertfall om han i tillegg er en alright type.. hadde jeg hatt et par øl innabords i tillegg, hadde det nok ikke vært noe spørsmål.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns synd på mannen din siden du lett kunne vært utro, bare fordi du syns en kar er kjekk... Er det virkelig ikke andre ting som spiller inn i ditt forhold til mannen, som ville fått det til å avstå å være utro, uansett hvem som måtte dukke opp?

 

Og BTW, syns ikke T.E. Seim er spesielt kjekk, men smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, ja han er smekker!!:) Hadde nok aldri vært utro, men han er nok den i norges land som kunne fristet meg mest;) Han er så mandig og kjekk at ååååhh;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååååå dere kjedelige, politisk korrekte kjerringer altså!

Dette er da ikke noe å hisse seg opp over. Deres egne menn kunne sikkert lett vært utro med 90% av damene der ute uansett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...ja faktisk så er han ganske så sexy...på en mandig måte!

hadde nok ikke sagt nei, men hadde ikke sagt ja hvis jeg ikke hadde vært singel uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var en sitrende stemning mellom politimannen og Trude (Ane Dahl-Torp) i tv-serien fra 2004. Hun gikk rundt med ei barnevogn hele tida, og han siklet etter henne. Men litt nedtur på slutten da han skulle gifte seg med barndomskjæresten sin... husker ikke hvordan det slutta forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er fin ja! Røff og mandig. Hmm.. er nok ikke typen til å være utro, men hadde jeg vært singel hadde jeg sagt ja takk. Men selv med kjæreste ville jeg nok vært veldig fristet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...