Gå til innhold

Jeg er 27 år og har kun hatt 1 sexpartener (har han enda)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synes dere det er trist? Hehe. Vil dere tro at jeg kommer til å angre når jeg er 60 år på at jeg satset hele livet på forholdet vårt? Vi har vært sammen i 10 år og har 1 barn sammen. Har opp-og nedturer som alle andre, men stort sett har vi det bra.

 

Jeg har heller aldri tatt på en annen mann sitt kjønnsorgan. Før jeg ble sammen med samboeren min var jeg en "typisk fjortis" som "klinte" rundt med alle guttene på fest, men det ble med kliningen og litt "tørrpuling". Jeg var sammen med 2 gutter før jeg ble sammen med samboer da jeg var 17 år, men det føltes aldri helt riktig å ha sex med dem, derfor ventet jeg...

 

Hva synes dere? Litt gammeldags? Jeg er litt småstolt av det jeg, kanskje litt merkelig men :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vær stolt du:DSå lenge dere har det bra sammen er det vel ikke om å gjør å ha en haug med sexpartnere:pEller-det er det vel ikke uansett liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes det høres flott ut jeg:-)

 

Jeg har hatt to utenom min mann, som jeg har vært sammen med i 20 år. Syns det er helt greit det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad du slipper og treffe en haug med gamle sex-partnere! :)

Jeg har hatt en utenom min mann, kunne ønske jeg var foruten han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

samme gjelder meg..omtrent like gammel,like mange år og fortsatt samme partner. Gjør meg ingenting. Syns det er godt å ha en som betyr så mye for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger kan jeg ta meg i å tenke hvordan det hadde vært å hatt sex med en annen. For å se forskjellen, men dette er aldri noe jeg ville gjort i virkeligheten.. Jeg har bare tenkt på det noen ganger :D

Men tenker alt i alt at jeg har det veldig bra sånn som jeg har det :)

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn hi, så har du gått glipp av en del som du egentlig burde fått med deg... Neppe sunt å bare hatt 1 sexpartner gjennom et langt liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har like stor grunn til å være stolt som en som har hatt sex med mange.

Sex er ikke skammelig lenger. Folk får ha sex med så få eller så mange de vil uten at det ene er noe bedre enn det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kunne vært min tråd! 27år, sammen med min ene sexpartner, et barn. Jeg elsker min samboer, og vil gifte meg med ham. Synes han er en perfekt livspartner. Men jeg tenker OFTE på hvordan det ville vært å ha sex med en annen, og er veldig redd jeg skal angre på at jeg kun har hatt sex med ham.. Det er litt trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min kjære har faktisk bare hatt sex med hverandre. Møttes da vi var veldig unge. Er nå godt over 30 begge to. Så lenge vi har det så bra som vi har det, så er ikke det noe jeg gidder å ofre en tanke engang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres nesten ut som meg! Jeg er snart 27 og ble sammen med mannen min da jeg var 14, har med andre ord ikke hatt noen andre enn han. Men jeg har ikke lyst på andre heller da, han er fantastisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 og har hatt bare 3 selv så jeg synes det å holde seg til "sin" er en helt naturlig ting. Alle jeg har hatt sex med har jeg vært sammen med i 3 år eller mer. Han siste håper jeg blir min siste også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35, og liker at jeg bare har vært med mannen min. Vi ble sammen for 20 år siden ;)

 

Vær glad for at du har funnet et forhold som fungerer godt, dumt å spekulere i hva man kan ha gått glipp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Jeg er 30 og har også bare hatt min nåværende. Bryr meg egentlig ikke om det er gammeldags, jeg er mer enn fornøyd med det jeg har.

 

Synes du har all grunn til å være stolt av deg selv, men ut over det synes jeg antall partnere er en privatsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar folkens. Jeg er overrasket over at det var så mange som har det som meg. I min vennekrets er jeg nemlig den eneste, og tidligere synes jeg det var flaut da andre spurte meg om det (det er visst helt naturlig for folk å spørre..(!)), for det er mange som har skjønt det siden vi har vært sammen så lenge. Jeg følte meg som en gammel jomfru faktisk, hehe. Men det får være som det er, og jeg kommer aldri til å finne på noe tull. Har det bra med min kjære samboer, og sexen er også veldig bra. Det handler jo bare om å være flinke til å eksperimentere og ikke glemme hverandre i hverdagen.

 

Hi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh, ikke merkelig. Har heller aldri hatt sex med andre enn min samboer.

Ble misbrukt som liten, men jeg velger å ikke kalle det sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...