Gå til innhold

Er dette mange sexpartnere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huuff.. altså, jeg er singel og ung. i Starten av 20 årene. Satt nå å telte over antall ONS.. sånn at det er sagt har jeg en fast nå som jeg dater og vi har styrt i ca 2 mnd.. :) Har ikke tenkt å ha mer uforpliktende sex altså.. :P er jeg helt ludder?:( skjemmes.. og vil ikke innrømme antall sexpartner for min nye flamme hvis han spør! Alt dette har såklart skjedd når barnet har hatt barnepass en helg borte fra meg. 15 stykker på ett år! 16 medregnet eksen.. og 17 stykker totalt med han jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel.... Jeg har hatt 2 stk. Og jeg er 24 år og gift. Så for meg så høres det jo mye ut. Men sånn i gjennomsnitt så tror jeg egentlig ikke du er så unormal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er altså snakk over 14 mnd..! Som sagt er min lille ville singelperiode over.. Når noen har spurt har jeg pyntet litt på sannheten rett og slett. Det er altfor mye. Jeg skammer meg rett og slett!

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år og har hatt tre. Den første var en gigantisk fylletabbe, jeg var så full at jeg ikke husket akten engang. Våknet opp med blod mellom beina, så antok at jomfrudommen forsvant den kvelden.

 

Den neste var jeg kjæreste med i 1 år og den tredje er jeg gift med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen er sikkert det mye, mens for andre er det helt greit.

 

Uansett så tenker jeg at antallet er ikke så nøye, det viktigste er jo hvordan du føler deg... dersom du føler deg som en brukt tøs så er det kjipt.... eller du kan ha det som meg, har pult mange og digget det :)

 

Hilsen ei som er trofast men har pult sikkert 25-30 fra jeg var 21-30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex med 30 stk på 1 år, faktisk. Men det var i grunn kun fordi jeg manglet selvtillit, så søkte det på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her.. Føler meg ikke brukt:) Slettes ikke.. Alt dette har jeg jo gjort av fri vilje. MEN alt dette startet etter jeg gikk ut av et forhold med noe knekt selvtillitt.. kanskje det er grunnen til at jeg gjorde det? Nesten 20 sexpartnere for ei som er i 20 årene, er jo mye.. Syntes en periode sånne ons var spennende. Å sjekke opp en kjekk fyr å håve han inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt.

Er man lenge singel så blir det ofte en god del partnere.

Jeg var singel mer eller mindre fra jeg var 18 til 22 år gammel, ingen lange forhold.

Jeg har ligget med 17 stk...det blir 18 med samboeren min som jeg har hatt de siste 6årene:)

 

JEG angrer på ett par..men utenom dem så sier jeg gjort er gjort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja det kommer vel ann på øyet som ser. Jeg ser ingen ting galt i det så lenge det ikke har skadet noen.

selv har jeg vel hatt en 50-60 sexpartnere på 16 år ( har ikke tellt, og det er faktisk noen jeg ikke husker en gang)

I mange år sleit jeg veldig med selvfølelsen og det var slik jeg søkte bekreftelse. Det funket jo selfølgelig ikke, men i dag har jeg mer respekt for meg selv. Ser ingen ting galt i å ha ons om man tar det for det det faktisk er og ikke legger noe mer i det.

 

Det å fortelle partnere om hvor mange partnere man har hatt er vel strengt tatt ikke en lur ide. Bare å svare at det synes du er unødvendig..fortid er fortid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes absolutt ikke det er mange til sammen, men på ett år, er det en hel del. Og jeg synes det er KVALMT å holde på sånn når man har barn...singel eller ei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom pekefingern ja ;) regna med det.. Hvorfor er det mer kvalmt å holde på slikt når man har barn? H*n har ikke tatt skade av det og har aldri møtt noen av disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt setter deg ned for å telle igjennom sex-partnere, for så å spørre her om det er mange. Gjort er gjort og hva andre mener forandrer jo ikke på saken. Legg det bak deg og slutt å telle da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor snakker man om "for mange" sexpartnere?

Vi skryter jo uhemmet her inne om vi har hyppig sex med mannen vår. Hvorfor er det ille å ha mye sex også når man ikke er i forhold? Er ikke sex en fin ting, så lenge man gjør det ut av lyst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...